שחקניות מכבי "בן" בנות אשדוד. צילום: פייסבוק מכבי "בן" בנות אשדוד
שחקניות מכבי "בן" בנות אשדוד. צילום: פייסבוק מכבי "בן" בנות אשדוד

כדורסל: בנות אשדוד ממשיכות לנצח

במסגרת המחזור השלישי של משחקי הבית העליון, גברו בנות אשדוד על מכבי רמת גן בתוצאה 70-65 ורשמו ניצחון ליגה שישי ברציפות

פורסם בתאריך: 28.2.20 00:19

     

במסגרת המחזור השלישי של הבית העליון בליגת אתנה ווינר סל, אירחה קבוצת מכבי "בן" בנות אשדוד בהיכל הקריה בעיר את מכבי רמת גן החזקה.

המשחק, כיאה למשחק צמרת, נפתח כמשחק צמוד ביותר והרבע הראשון הסתיים ביתרון מינימלי לטובת אשדוד, 13-12. במהלך הרבע השני, האורחות הצליחו לברוח ליתרון דו ספרתי של 28-18, אך שי דורון החזירה את האשדודיות בחזרה לעניינים, ותוצאת המחצית הייתה שוויון 33-33 בהיכל הקריה.

את הרבע השלישי סיימו הצהובות של גלעד כץ ביתרון 48-42, בעיקר בזכות רבע נפלא בצד ההגנתי, רבע בו האשדודיות הצליחו לעצור את רמת גן על 9 נקודות בלבד.

עם פתיחתו של הרבע האחרון היה נראה כי בנות אשדוד הכריעו את המשחק, כשהחזיקו כבר ביתרון 57-44, אך האורחות הצליחו לצמצמם את הפער לשתי נקודות הפרש בלבד, שתי דקות לסיום. בסופו של דבר לאחר קרב צמוד בין הקבוצות בדקות הסיום, מכבי "בן" בנות אשדוד ירדה מהפרקט כשידה על העליונה עם ניצחון 70-65 על מכבי רמת גן. זהו ניצחון הליגה השישי ברציפות עבור הקבוצה של גלעד כץ.

קלעו למכבי "בן" בנות אשדוד: 
צ'לסי הופקינס עם דאבל דאבל של 23 נקודות ו-13 ריבאונדים, ויקטוריה ויויאנס 18, קריסטל ברדפורד עם דאבל דאבל של 15 נקודות ו- 12 ריבאונדים, שי דורון 12, עדי לוקס 2.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר