קבוצת דולפיני אשדוד. צילום: דורון חפיף

דולפיני אשדוד ממשיכים לדהור

הקבוצה האשדודית בכדורגל אולמות ממשיכה לנצח, בנוסף צירפה את איש התקשורת והמדיה רז בנימין

פורסם בתאריך: 25.2.20 19:14

     

קבוצת דולפיני אשדוד, קבוצת כדורגל האולמות הנהדרת ששחקניה כבדי שמיעה, ממשיכה לדהור ולנצח בשתי הליגות בהן היא משחקת.
בראשון האחרון נערך משחק דרבי קטן בליגת כדורגל אולמות של ההתאחדות לכדורגל בין קבוצת "דולפיני אשדוד" לבין קבוצת כדורגל אולמות ראשל"צ. המשחק נפתח בקצב מסחרר של שתי הקבוצות שעלו במרץ לפרקט ואחרי 8 דקות אשד דלראה העלה את אשדודים ליתרון 0-1 . ראשל"צ עשו לחץ על שערו של חפיף אך אשדוד נהנתה מיום מצוין של שוער נבחרת ישראל שחזר רעב אחרי היעדרות של 3 שבועות בשל פציעה והתוצאה נשמרה 0-1 עד סיום המחצית הראשונה.

בדקה ה-25 תמיר שקולניק העלה את אשדודים לתוצאה 0-2, 5 דקות לאחר מכן, שרון עדני חטף כדור משחקן ראשל"צ והקשית לשער הריק של ראשל"צ והעלה את תוצאה ל0-3 לאשדודים. בדקה ה- 35 שוב מתקפה של האשדודים ואיסקו העלה את התוצאה 0-4 אחרי מהלך קבוצתי יפה כששרון הטעה את שחקן הגנה של ראשל"צ והשאיר את איסקו לבד מול שער ריק. בדקה 38 ראשל"צ הצליחה לצמצם את תוצאה ל1-4, זו הייתה גם תוצאת המשחק. דולפיני אשדוד נשארו במקום הראשון בליגת ההתאחדות לכדורגל עם 30 נקודות. בחמישי הקרוב יצאו הדולפינים למשחק עונה מול מכבי נחלת יצחק ת"א.

קבוצת דולפיני אשדוד. צילום: דורון חפיף

בשני האחרון אירחו בבית הדולפינים את קבוצות זאבוני יהוד במסגרת המחזור הרביעי של ליגת אס"ח (ליגה לכבדי שמיעה).
על הקווים מאמן הקבוצה היה חסר בגלל שנמצא יחד עם נבחרת ישראל לכדורגל אולמות, אך זה לא מנע מהם לשחק נהדר על הפרקט. הדולפינים פתחו מצוין את המשחק ועלו ליתרון כבר לאחר 5 דקות. זאבוני יהוד לפרקים הציגו משחק טוב ואף איימו על השער אך השוער המצוין של הדופלינים שפיר חסם את השער. תוצאת המחצית נקבעה על 4-1 לדולפינים. במחצית השנייה המשיכו הדולפינים ולא הרפו ואף הצליחו להכפיל את התוצאה בסיום ל8-2. אלופת המדינה נמצאת בדרכה הבטוחה לאליפות נוספת.

בנוסף, אלופת המדינה ואירופה צירפה לשרותיה את איש המדיה והתקשורת רז בנימין, שאמר: "אני שמח על ההזמדנות שניתנה לי להצטרף למועדון הענק הזה. יש כאן חברי הנהלה מדהימים ושחקנים ברמה גבוהה. אני כאן כדי לעזור לקבוצה להתקדם, להציג ולחשוף את ההישגים הענקיים שהקבוצה והעמותה שלה עושים מדי שנה. עבורי להצטרף לאלופת אירופה שנתיים ברציפות ואלופת המדינה, זה כבוד והישג גדול. תודה ליעקב אוליאל שגרם לחיבור הזה לצאת לפועל."

רז בנימין. צילום: דוברות דולפיני אשדוד

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר