מ.ס אשדוד מול מכבי חיפה. צילום: טל אקוקה
מ.ס אשדוד מול מכבי חיפה. צילום: טל אקוקה

לא הספיק: 2-1 למכבי חיפה על מ.ס אשדוד

יכולת טובה של האשדודים במחצית השנייה לא הספיקה להם על מנת לגרד נקודה מול סגנית המוליכה מחיפה

פורסם בתאריך: 22.2.20 20:41

     

במסגרת המחזור ה-25 של ליגת העל, אירחה הערב מ.ס אשדוד את מכבי חיפה החזקה באצטדיון היא'.

פתיחת המשחק הייתה סוערת מבחינת שתי הקבוצות, שתקפו וניסו למצוא את הרשת. בדקה ה-23, חיפה הייתה הראשונה שעשתה זאת לאחר שצ'ארון שרי מצא את מלך השערים של הקבוצה, ניקיטה רוקאביצה בכדור עומק נפלא, והחלוץ האוסטרלי סיים את המהלך עם כדור ברשת ושער יתרון, 1-0 למכבי חיפה.

5 דקות לאחר מכן, אשדוד הצליחה להשוות את התוצאה במתפרצת קטלנית, לאחר שדין דוד מצא את שגיב יחזקאל בכדור עומק חכם, ויחזקאל גלגל את הכדור פנימה. 1-1 זו הייתה תוצאת המחצית באשדוד.

8 דקות מפתיחתה של המחצית השנייה, מכבי חיפה עלתה פעם נוספת ליתרון כשצ'ארון שרי רשם בישול נוסף, הפעם מצא את יאניק ווילדסחוט בכדור חכם. ווילדסחוט הצליח להכניע את רועי משפתי ולהעלות את מכבי חיפה ליתרון 2-1.

מרגע הבקעת השער, מ.ס אשדוד שיחקה כדורגל נפלא, רן בן שמעון העז לעשות חילופים התקפיים והקבוצה שלטה במשחק ואף תקפה ללא הרף, אך בעקבות חוסר ריכוז מול השער, האשדודים לא הצליחו להשוות את התוצאה והפסידו את המשחק בתוצאה 2-1 למכבי חיפה, שלמרות התוצאה, בהחלט לא יכולה להיות מרוצה מהדרך.

בעקבות ההפסד, מ.ס איבדה סופית את הסיכויים להעפיל לפליאוף העליון, ולשחק במשחקי הפליאוף התחתון. מנגד, האורחים הצליחו להתקרב במעט למוליכת הטבלה מכבי תל אביב.

הרכב מ.ס אשדוד:
רועי משפתי, בנצי מושל, טימותי אוואני, דודי תירם, גיל כהן, רועי גורדנה, פיראס אבו-עקל, שלומי אזולאי, סמואל אלאבי, שגיב יחזקאל, דין דוד.

הרכב מכבי חיפה:
ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסברי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, סנטיאהו סלליך, יאניק ווילדסחוט, צ'ארון שרי, ניקיטה רוקאביצה.

שופט המשחק: ארז פפיר
אצטדיון: יא' אשדוד
קהל: 5500 (1500 אשדוד, 3800 חיפה, 200 יציע הכבוד)

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר