יצחק אספה ובת זוגתו ורוניקה מאורסים. צילום: חשבון האינסטגרם של יצחק אספה
יצחק אספה ובת זוגתו ורוניקה מאורסים. צילום: חשבון האינסטגרם של יצחק אספה

יצחק אספה וחברתו ורוניקה התארסו

רגע לפני שיכנס לבית הסוהר, מגן מ.ס אשדוד יצחק אספה כרע ברך והציע נישואין לחברתו, ורוניקה מגמדוב שהסכימה להתחתן עימו

פורסם בתאריך: 20.2.20 10:52

     

שבוע לפני שיכנס לבית הסוהר לרצות עונש מאסר של 4 וחצי שנים בעקבות הרשעתו בהפקרה תאונת הפגע וברח בה היה מעורב, לאחר שנהג ברכב שדרס למוות את הנער ארי נשר ז"ל (בנו של הבמאי אבי נשר), שחקנה של מ.ס אשדוד, יצחק אספה כרע ברך והציע נישואים לחברתו ורוניקה מגמאדוב, שהסכימה וענדה את טבעת הנישואין על ידה. בני הזוג המשיכו במסיבה לתוך הלילה עם המשפחה והחברים הקרובים.

אספה כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אחרי ערב מרגש ובלתי נשכח. תודה לכל המשפחה והחברים שבאו לשמח אותנו ולחלוק איתנו את הרגע הזה. אוהבים אתכם, ניפגש בחתונה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ורוניקה, בת 22, הכירה את הכדורגלן לפני שש שנים בבית הספר מקיף א' באשדוד, ומאז הם ביחד. מהרגע שקרתה התאונה, ליוותה ורוניקה את אספה לאורך כל התקופה הקשה, הגיעה לכל הדיונים ולא עזבה אותו לרגע. מבחינתה, גם אחרי כל מה שקרה לבן זוגה, היא הצהירה שמבחינתה היא רוצה להתחתן איתו ולהיות אם ילדיו. על פי מקורבים, הזוגיות שלהם חזקה מאד וכנראה שאספה לא התכוון לחכות כמעט חמש שנים עד שיישא אותה לאישה ולכן עשה זאת עוד טרם כניסתו מאחורי סורג ובריח. אספה, בעצת עורך דינו החליט לא לערער על גזר הדין שנגזר עליו, ויכנס לכלא ביום שלישי (25.2).

בעבר אמרה מגמאדוב בראיון לאתר "וואלה!": "לא משנה מה יהיה העונש שיצחק יקבל וכמה שהוא יהיה חמור, אני אחכה לו ואתמוך בו עד הסוף. מה שקרה הוא סיפור כואב וקשה בשביל כולם".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר