קהל עירוני אשדוד. צילום ארכיון: יוסי אחאבן

אליאס הגיע לאשדוד: 2-2 בין עירוני לאור יהודה

שער ובישול של שחקן הרכש החדש יונתן אליאס לא הספיקו לעירוני אשדוד לניצחון , לאחר ששער עצמי של מאור זוהר השווה את התוצאה

פורסם בתאריך: 15.2.20 23:57

     

במסגרת המחזור ה-20 של ליגה א' דרום, אירחה מכבי עירוני אשדוד את מ.כ אור יהודה למשחק קשה מול יריבה שנלחמת על העפלה לפליאוף העליון. שחקני הרכש החדשים יונתן רוטשילד, פרינס תומאס ויונתן אליאס עלו בהרכב של קבוצתו של יגאל זריהן.

בדקה ה-16, מתן ארביב העלה את אור יהודה ליתרון 1-0 לאחר בעיטה נהדרת מ-20 מטרים. אך רבע שעה לאחר מכן, הרכש החדש של הצהובים, יונתן אליאס שחרר בעיטת פצצה אל הרשת, רשם את שער הבכורה שלו בהופעת הבכורה בעירוני אשדוד והשווה את התוצאה ל 1-1. זו הייתה גם תוצאת המחצית.

בדקה ה-70, עירוני השלימה מהפך כשכובש השער הראשון יונתן אליאס הוסיף לסטטיסטיקה האישית שלו גם בישול, לאחר שמצא את מלך השערים הבלתי מעורער של הקבוצה אלירן שמש בכדור נפלא. שמש לא התבלבל, נגח פנימה והעלה את אשדוד ליתרון 2-1. לצהובים לא היה יותר מדי זמן לחגוג, כי 4 דקות בלבד לאחר השער של שמש, קפטן הקבוצה מאור זוהר כבש שער עצמי ואור יהודה השוותה את התוצאה ל 2-2.

המשחק הסתיים בתיקו 2-2, תוצאה שדי משקפת את מהלך המשחק, אולם הצהובים יכולים להיות מאוכזבים שכן הם כבר הפכו את הקערה על פיה, וחזרו מפיגור ליתרון במשחק ביתי, רבע שעה לסיום, ובכל זאת הצליחו פעם נוספת לבעוט בדלי.

הרכב עירוני אשדוד:
יונתן רוטשילד, עומרי מנשה, דסאליי טגאנייה, עומרי כהן, מאור זוהר, יואל גנון, בן בוטבול, שי ביטון, יונתן אליאס, פרינס תומאס, אלירן שמש.

מגרש: הסינטטי אשדוד
קהל: 500 צופים

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר