דין דוד ושגיב יחזקאל חוגגים. צילום: טל אקוקה

3-1 ל מ.ס אשדוד על הפועל כפר סבא

האשדודים של רן בן שמעון רשמו ניצחון חוץ חשוב מול כפר סבא, ג'ימי מארין רשם שער בכורה בקבוצה

פורסם בתאריך: 15.2.20 20:47

     

במסגרת המחזור ה-24 של ליגת העל, יצאה מ.ס אשדוד למשחק חוץ מול הפועל כפר סבא מתחתית הטבלה. כזכור, המפגש בין הקבוצות בסיבוב הראשון, שנערך באצטדיון ה יא' באשדוד, הסתיים בתיקו מאופס.

כבר לאחר שתי דקות משריקת הפתיחה, מ.ס אשדוד עלתה ליתרון 1-0 כשבנצי מושל בישל מהאגף הימני לחלוץ דין דוד, ששלח בעיטה שטוחה אל הרשת של איתמר ישראלי. לאחר שער היתרון של אשדוד, כפר סבא תקפה ללא הפסקה את שערו של רועי משפתי וניסתה להשוות את התוצאה, אך השער הבא במשחק הגיע דווקא מהצד האשדודי.

בדקה ה-30, שלומי אזולאי חתך את ההגנה הירוקה עם דאבל פס חכם, אך שלח בעיטה לא מספיק טובה שנבלמה, אולם בלבול בהגנת המארחים גרם לכדור לפגוע בקורת השער, והגיע אל רגליו של חלוץ אשדוד שגיב יחזקאל, שנותר מול רשת חשופה, לא התבלבל והעלה את מ.ס ל 2-0. זו הייתה גם תוצאת המחצית.

בדקה ה-53, המארחים צימקו את התוצאה ל 2-1 לאחר שעומר פדידה הנהדר היתל בשני שחקנים אשדודים ושלח בעיטה חזקה לפינה. אך 9 דקות לאחר מכן, סודיק אטאנדה הוציא לכפר סבא את כל הרוח מהמפרשים לאחר שביצע עבירה מטופשת במרכז המגרש, ראה את הצהוב השני שלו והורחק בכרטיס אדום. בעקבות כך הפועל כפר סבא נותרה בעשרה שחקנים.

בדקה ה-80, ביצע רן בן שמעון חילוף כשהכניס את שחקן הרכש החדש ג'ימי מארין במקומו של כובש השער השני שגיב יחזקאל. 6 דקות בלבד לאחר שנכנס, מארין ניצל בישול של דין דוד וחתם את תוצאת המשחק כשכבש את שער הבכורה שלו בקבוצה והעלה את מ.ס אשדוד ל 3-1. ניצחון חשוב לקבוצה של רן בן שמעון, שהשיגה נקודות שיעזרו לה לברוח מהתחתית לפני המפגשים הקשים שמצפים לה במחזורים הקרובים, מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים החזקות.

הרכב מ.ס אשדוד:
רועי משפתי, בנצי מושל, טימותי אוואני, גיל כהן, נאור עבודי, רועי גורדנה, פיראס אבו-עקל, שלומי אזולאי, סמואל אלאבי, שגיב יחזקאל, דין דוד.

מגרש: אצטדיון המושבה
קהל: 890 צופים
שופט המשחק: טל זטלמן

ג'ימי מארין חוגג שער בכורה באשדוד. צילום: טל אקוקה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר