הפועל אדומים אשדוד מול מכבי יפו. צילום: מדיה אדומים אשדוד

עוד תיקו לאוסף: 1-1 בין האדומים ליפו

תוצאת תיקו נוסף במשחק חוץ עבור הקבוצה של יובל נעים, שהשוותה בדקה ה-76 את התוצאה מול מכבי יפו משער של פיליפ חאיכ

פורסם בתאריך: 31.1.20 16:19

     

במסגרת המחזור ה-18 של ליגה א' דרום, הפועל אדומים אשדוד יצאה למשחק חוץ מול מכבי קביליו יפו. כזכור, בסיבוב הראשון האדומים ניצחו בתוצאה 2-0.

המחצית הראשונה הייתה שקולה, עם שליטה קלה של האשדודים במשחק. את המחצית השנייה האדומים פתחו בלחץ על השער של יפו, אך חוסר ריכוז ליד השער מנע מהם לעלות ליתרון.

כמו הקלישאה, מי שלא כובש בסוף סופג- כך קרה גם כאן כשבדקה ה-67 הבלם רוי עמוס טעה ואיבד כדור לחלוץ של יפו שנשאר באחד על אחד מול השוער גיא סאלם, לא התבלבל והעלה את מכבי יפו ליתרון 1-0.

9 דקות לאחר מכן, הגיע השוויון כשהמחליף זוהר אביסרור הגביה כדור קרן מאגף ימין לראשו של הבלם פיליפ חאיכ שנגח פנימה, ולא חגג מתוך כבוד לאקסית מיפו בה שיחק בעונה שעברה. כמה דקות לאחר מכן, אביסרור ששינה לגמרי את המשחק של האדומים לטובה מאז שעלה מהספסל, שיגר בעיטה חופשית על סף הרחבה לקורה, וכמעט השלים מהפך לטובת אשדוד.

שחקני הפועל אדומים אשדוד חוגגים את השער. צילום: מדיה אדומים אשדוד

בדקה ה-86, עדן בן מנשה קיבל צהוב שני, ראה את הכרטיס האדום והשאיר את האדומים בעשרה שחקנים. מאז קבוצתו של יובל נעים הלכה מעט לאחור, ואף כמעט ספגה אך השוער גיא סאלם רשם הצלה מדהימה והמשחק הסתיים בתוצאה 1-1. עוד משחק חוץ שמסתיים בתיקו מאכזב עבור הפועל אדומים אשדוד.

הרכב הפועל אדומים אשדוד:
גיא סאלם, יוסף עוודי, רוי עמוס, פיליפ חאיכ, דניאל בורחל, עדן בן מנשה, מוחא באדיר, רחמים צ'קול, חן ראובן, אוהד אדלשטיין, משה בן לולו.

מגרש: אצטדיון טוטו רמלה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר