אינברום מול לאונרד אווסו. על שניהם מ.ס אשדוד הרוויחה. צילום: לירון מולדובן

לאונרד אווסו נמכר לונקובר עבור 1.1 מיליון דולר

קשרה האחורי של מ.ס אשדוד עובר לליגה בארה"ב

פורסם בתאריך: 22.1.20 09:46

     

פס ייצור השחקנים של ג'קי בן זקן ממשיך לעבוד. מ.ס אשדוד מכרה את לאונרד אווסו לקבוצת ונקובר ווייטקאפס מליגת ה- MLS האמריקאית תמורת 1.1 מיליון דולר. אווסו חתם לארבע שנים וישתכר 320 אלף דולר נטו בעונתו הראשונה בוונקובר.

לפני כשנה וחצי, שלח ג'קי בן זקן את בנו אוראל שהפך לסקאוט/ סוכן שחקנים לעשות סקאוטינג אחר שחקנים באפריקה, והוא מצא את אווסו. הקשר האחורי בן ה-21 הושאל לאשדוד מקבוצת "דרימס" הגנאית בעונה שעברה, ובקיץ הנוכחי נקנה על ידי מ.ס אשדוד. בעונה שעברה שיחק 29 משחקים במדי הקבוצה, 25 מהם בהרכב, ואילו העונה השלים 17 משחקים במדי אשדוד וכבש שער בודד.

מ- מ.ס אשדוד נמסר: "אנו רוצים להודות לאווסו על שנתיים מדהימות ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך."

אווסו אמר לאחר החתימה: "אני נלהב מאוד להצטרף לווייטקאפס, כבוד עבורי ללבוש כחול ולבן ולהפוך חלק מהמשפחה. אני רוצה להודות להנהלה על המאמצים לצרף אותי וכבר לא יכול לחכות להשיב להם במגרש על שהאמינו בי".

מאמן ונקובר מארק דוס סנטוס החמיא לשחקן: "לאונרד שחקן עם הרבה פוטנציאל. אנחנו מאמינים שיש לו את הכלים להצליח בליגה הזו".

המכירה של אווסו לליגה האמריקאית היא לא היחידה שתכניס לקופת מ.ס אשדוד כסף בחלון ההעברות הנוכחי, שכן גם גדי קינדה שכרטיס השחקן שלו שייך עדיין חלקית למועדון, מיועד לעבור לקבוצת קנזס סיטי, כך שהוא יכניס לקופתה של אשדוד כ-1.85 מיליון דולר אם אכן יימכר (רכישתו על ידי קנזס סיטי מוערכת בכ-3.7 מיליון דולר).

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר