תומר בן חיים חוגג. צילום מוטי קדוש

עירוני אשדוד גברה על הפועל אדומים אשדוד בתוצאה 2:0

שוב הוכח: לדרבי יש חוקים משלו שחקני עירוני אשדוד, הקבוצה שהגיעה לדרבי כאנדרדוג בעודה מנסה לאסוף את השברים לאחר התבוסה בירושלים, הוכיחו לכולם שמוקדם להספידם ונתנו לאדומים שיעור בענווה וברוח לחימה

פורסם בתאריך: 16.1.20 16:47

     

הפתעה בדרבי האשדודי הגדול. בניגוד לכל הציפיות, עירוני אשדוד ניצחה את הפועל אדומים אשדוד 2:0. 2,170 אוהדים צהובים ואדומים הגיעו לדרבי האשדודי והציגו תפאורה מושלמת ברמה של ליגת העל. מדובר במספר מועט של צופים לעומת משחקי הדרבי הקודמים, ויש התולים זאת בשעה הלא נוחה ובשידור הישיר של המשחק ששודר בערוץ הספורט בטלוויזיה.

שחקני הפועל אדומים עלו אמנם כפייבוריטים לדרבי אחרי ניצחון ביתי 3:0 על שמשון כפר קאסם בשבוע שעבר והפסד חוץ מביך של עירוני 5:0 נגד נורדיה ירושלים, אולם כבר בדקה החמישית חלוץ עירוני ומלך השערים שלה, אלירן שמש, מצא את עצמו לבדו מול השוער גיא סאלם, לאחר טעות קשה של מגן האדומים סתיו ישראלי שהחליק. שמש, ללא שום קושי, הכניע מקרוב את סאלם וקבע יתרון מוקדם ומפתיע, 1:0 לצהובים.

מדקה זו ואילך הפועל שלטה במגרש באופן מוחלט, אך שחקני עירוני במשחק אגרסיבי עצרו כל ניסיון התקפה של האדומים.

שלוש דקות לסיום המחצית הראשונה הורחק חלוץ האדומים משה בן לולו, לאחר שתי עבירות שטותיות ולא אחראיות שביצע, עבירות גסות שגררו אחריהן שני כרטיסים צהובים ואדום עוד לפני המחצית.

במחצית השנייה נמשכה השליטה של האדומים במגרש, אף על פי ששיחקו בעשרה שחקנים. שחקני עירוני הסתגרו לאחור, אך האדומים הציגו משחק שבלוני והתקפה אנמית וחסרת מחץ בראשותו של עידן שריקי.

מהעבר השני החניכים של יגאל זריהן יצאו לכמה התקפות מתפרצות שבאחת מהן, ארבע דקות לסיום, קבע תומר בן חיים את תוצאת המשחק עם שער מדהים. בן חיים היתל בשלושה שחקני הגנה אדומים ולבסוף הקפיץ מעל השוער גיא סאלם – 2:0 לעירוני בסיום.

החגיגות בצהוב נמשכו דקות ארוכות ביציע אצטדיון הי"א, ואילו מהצד השני ניתן היה לראות אוהדים מאוכזבים וכועסים ובודדים, בעיקר ילדים קטנים, גם בכו. האוהדים של הפועל זועמים ובכל פורום אוהדים אפשרי טוענים שהשחקנים ביזו את הסמל. הטענות של האוהדים האדומים הן ששחקני הקבוצה לא יודעים את המשמעות של דרבי ולא נלחמו מספיק על המגרש.

קהל עירוני אשדוד. צילום יוסי אחאבן

גם יובל נעים לא נשאר חף מביקורת והכעס גדול. נעים החליט לפתוח עם סתיו ישראלי, בלם ימני ביום רגיל, בעמדת המגן השמאלי ועם אוריאל פינייה, קשר התקפי צעיר, כמגן ימני. זאת כשעל הספסל יושבים רחמים צ’קול ודניאל בורחל — מגנים שמאליים טבעיים, בעלי ניסיון רב ויכולות מגוונות.

האוהדים האדומים מתכוונים למחות — להגיע אל המשחקים הקרובים אך לשבת ולפצח גרעינים ולא לעודד את הקבוצה.

הרכב עירוני אשדוד: גל אנגלשטיין, נאזר אבו-קטיפאן, עומרי כהן, מאור זוהר, דאסליי טגניה, יואל גנון, בן בוטבול, שי ביטון, תומר בן חיים, נתנאל מוריס, אלירן שמש.

הרכב הפועל אדומים אשדוד: גיא סאלם, אוריאל פיניה, רוי עמוס, פיליפ חאיכ, סתיו ישראלי, עדן בן מנשה, מוחא באדיר, לישי ביטון, עידן שריקי, אוהד אדלשטיין, משה בן לולו.

קהל הפועל אדומים אשדוד. צילום יוסי אחאבן

קהל: 2,170 צופים — 1300 ביציע המרכזי (עירוני), 720 ביציע מאחורי השער (הפועל), 150 ביציע הכבוד.

במחזור הבא עירוני אשדוד תארח את הפועל אזור מתחתית הטבלה במגרש הסינטטי ברובע ב’ במוצאי שבת בשעה 19:30. ואילו האדומים יצאו ביום שני לאצטדיון וינטר למשחק חוץ קשה מול הראשונה בטבלה, הכח רמת גן.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר