אלי לוי. צילום טל אקוקה

“זה שהשחקנים שלנו נגעו בכדור זה בא מרצון טוב להבקיע ולנצח”

המאמן הזמני של מ.ס אלי לוי לאחר ההפסד בחיפה: “לא הצלחנו, אבל היו גם הרבה דברים טובים במשחק”

פורסם בתאריך: 16.1.20 19:16

     

בסיום המשחק מול הפועל חיפה דיבר המאמן אלי במסיבת עיתונאים. “מבחינת היכולת במשחק, כן הצלחנו לייצר המשכיות מהמשחק הקודם, היינו טובים. ברבע השעה האחרונה בכלל שלטנו במשחק לגמרי. אבל נצטרך לחפש את הנקודות במקום אחר”, אמר.
על הנגיעות של שחקניו בכדור כשהיו בעמדת נבדל, נגיעות שבגללן נפסלו השערים, אמר המאמן: “זה שהשחקנים שלנו נגעו בכדור זה בא מרצון טוב להבקיע ולנצח. אם הם היו יודעים שהם בעמדת נבדל, הם כמובן היו עוזבים את הכדור. זה בא מהבערה והרצון הגדול שלהם להבקיע את השער. חבל שזה קרה ושהם היו בעמדת נבדל, אבל אין מה לעשות”.

לוי ניסה להסביר לאן פניה של הקבוצה מועדות מבחינתו: “אם היינו מנצחים היום ומייצרים המשכיות לניצחון של השבוע שעבר, היה לי יותר קל להגיד שאנחנו מסתכלים למעלה, אבל כרגע אנחנו באיזשהו מקום באמצע, בין למטה ללמעלה, אבל אני מקווה שאנחנו בדרך טובה כי היינו בתקופה פחות טובה, ובשבוע שעבר השכלנו לנצח, והיום שיחקנו טוב למרות שהפסדנו. נצטרך להביא את הנקודות ממקום אחר ואחרי זה לראות לאן פנינו מועדות".

על הניסיונות הרבים של קבוצתו לתקוף דרך האגף הימני אמר אלי לוי: “זיהינו שחקן צעיר שנכנס בהפועל חיפה באגף שמאל לקראת רבע השעה האחרונה של המשחק, ולכן החלטתי להעביר את כובד המשחק לאגף הימני שלנו ולנסות לתקוף דרכו, ובאמת הצלחנו לייצר מצבים דרך האגף הזה, חבל שלא הצלחנו להבקיע”.

על כך שיקוב סילבסטר התחמם ולא נכנס אמר לוי: “זה ששמו עלה כמועמד להגיע להפועל חיפה זו ממש לא הסיבה שהוא לא נכנס. הוא לא נכנס בגלל החלטה מקצועית שלי. פחות ראיתי לנכון להכניס אותו באותו הרגע והעדפתי להכניס שחקן אחר. כרגע יקוב סילבסטר שייך לסגל של מ.ס אשדוד, וכל עוד הוא לא ביקש לעזוב ולא העברנו לו הודעה שאנחנו מעוניינים לשחרר אותו, הוא שחקן של מ.ס אשדוד”.

כשנשאל מתי רוני אוואט צפוי לחזור אל הקווים, אמר המאמן הזמני: “רוני אוואט אמור לחזור בתקופה הקרובה. אני לא יודע אם זה ייקח יום, יומיים או שבוע, אבל זה יקרה בתקופה הקרובה. אני פה עד שההנהלה תגיד לי אחרת”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר