רועי גורדנה מול שחקני הפועל חיפה. צילום: טל אקוקה
רועי גורדנה מול שחקני הפועל חיפה. צילום: טל אקוקה

מאכזבת: מ.ס הפסידה 1-0 להפועל חיפה

האשדודים, עם אלי לוי על הקווים, לא הצליחו לחבר ניצחון שני ברציפות ונכנעו להפועל חיפה בסמי עופר

פורסם בתאריך: 11.1.20 18:52

     

במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל, יצאה מ.ס אשדוד לאצטדיון סמי עופר בחיפה, על מנת לנסות לגבור על הפועל המארחת. אשדוד הגיעה למשחק לאחר הניצחון המוחץ 3-0 על רעננה, וקיוותה לחבר ניצחון שני ברציפות תחת המאמן הזמני, אלי לוי שהמשיך לעמוד על הקווים גם במשחק בחיפה בשל מצבו הבריאותי של המאמן רוני אוואט. מנגד, החיפאים הגיעו לאחר הפסד 2-0 מאכזב מול הפועל חדרה במחזור הקודם.

בדקה ה-17 של ההתמודדות, מ.ס הייתה קרובה לעלות ליתרון כשדווקא החלוץ שלה, שובל גוזלן, מנע ממנה לעשות זאת כשנגע בכדור שבעט חברו לקבוצה דין דוד, ומכיוון שהיה בעמדת נבדל, גרם לשער להיפסל. תיקו 0 במחצית, אלי לוי ביצע חילוף ראשון בהפסקת המחצית כשהחליף את פיראס אבו-עקל המוצהב בסמואל אלאבי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




10 דקות מפתיחתה של המחצית השנייה, הפועל חיפה עלתה ליתרון 1-0. קשרה של חיפה, סער פדידה חטף את הכדור במרכז המגרש, התקדם מעט ושלח טיל אדיר מחוץ לרחבה הישר לחיבורים של רועי משפתי. השער נבדק תחילה על ידי מערכת ה-VAR בחשש לעבירה שביצע הכובש, אך אושר לאחר מכן ובצדק.

 

בדקה ה-84, מערכת ה-VAR פסלה שער נוסף לאשדודים בשל טענת נבדל. הפעם, דין דוד נגח לכיוונו של טימותי אוואני שדחק מקרוב פנימה, אך השער של הבלם נפסל בטענת נבדל מוצדקת לאחר בדיקה במערכת הווידאו.

הפועל חיפה ניצחה את המשחק בתוצאה 1-0. מ.ס אשדוד המאכזבת שוב לא הצליחה לחבר שתי נצחונות רצופים, ותחל להתכונן למשחק הבית בשבת הבאה מול עירוני קריית שמונה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר