מוחמד כנעאן. צילום: טל אקוקה

הם יודעים גם לנצח

לאחר תשעה משחקים ללא ניצחון שחקני מ.ס אשדוד הביסו בבית את הפועל רעננה 3:0

פורסם בתאריך: 9.1.20 19:49

     

במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל אירחה מ.ס אשדוד את הפועל רעננה באצטדיון הי"א ביום ראשון. האשדודים הגיעו למשחק במטרה לקטוע רצף איום ונורא של תשעה משחקים ללא ניצחון. על הקווים עמדו עוזרי המאמן אלי לוי ומשה אוחיון. לאחר סאגת החילוף במשחק הקודם מול באר שבע רועי גורדנה חזר להרכב הקבוצה וענד את סרט הקפטן על ידו.

לאחר 25 דקות של כדורגל מוחמד כנעאן הצעיר, שנמצא בכושר נפלא, שלח בעיטה אדירה מ-25 מטר והכניע את השוער אסף צור, 1:0 למ.ס אשדוד. רגע לפני השריקה להפסקת המחצית הראשונה, שהסתיימה בתוצאה 1:0, מגן האורחים ירדן כהן ביצע עבירה על יצחק אספה, ראה את הכרטיס הצהוב השני והורחק.

בדקה ה-71 דין דוד העלה את אשדוד ליתרון 2:0 לאחר שהשער נבדק במערכת ה- VAR ואושר. שש דקות לאחר מכן המחליף יעקב בריהון נעץ את המסמר האחרון בארון של האורחים מהשרון, 3:0 מ.ס אשדוד.

משחק נהדר של מ.ס אשדוד, שיצאה סוף כל סוף מהמשבר והצליחה לנצח. ניצחון ראשון של האשדודים מאז המחזור השמיני.

ביום שבת תצא מ.ס אשדוד לאצטדיון סמי עופר ותתארח אצל הפועל חיפה. אשדוד תקווה להשיג ניצחון שני ברציפות.

 

הרכב מ.ס אשדוד: רועי משפתי, טימותי אוואני, ניר ברדע, יצחק אספה, נאור עבודי, פיראס אבו-עקל, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן, דין דוד, שובל גוזלן. קהל: 623 צופים (אשדוד — 483, רעננה — 70, כבוד — 77).
אלי לוי: “מצפה שנשחק יותר טוב בעתיד”

רוני אוואט עבר ביום חמישי האחרון בבית החולים תל השומר את הפרוצדורה בלבו על מנת שיוכל להרגיש יותר טוב, לא להיות תלוי במינון גבוה של תרופות ולהימנע מהפרעות בקצב הלב. במשך יותר מחמש שעות עבר מאמן מ.ס אשדוד את הצנתור, המכונה גם אבלציה, ובמהלכו הוא עבר צריבה בחלקים מסוימים שנפגעו בלבו.

אוואט נותר במחלקה בסיום הצנתור לטיפול והשגחה. מי שהוקפץ ממחלקת הנוער של המועדון על מנת לעזור למשה אוחיון באימון הקבוצה הבוגרת הוא אלי לוי, שהיה עוזר המאמן של יובל נעים בעונה שעברה.

לוי רשם בכורה מוצלחת בקבוצה הבוגרת במשחק הניצחון על רעננה, אך לא הסתפק ביכולת של קבוצתו: “זה לא היה המשחק הכי טוב שיכולנו להציג, אבל צריכים להבין שהקבוצה לא הייתה במצב הכי אידיאלי, ויש קצת לחץ. אני מצפה מהקבוצה לשחק הרבה יותר טוב, בטח מול עשרה שחקנים של היריבה, אך אני מאמין שהניצחון יביא לשחקנים עוד ביטחון ונלך ונתקדם”.

בעיטה חופשית של שלומי אזולאי. צילום טל אקוקה

על מוחמד כנעאן, שכבש שער מדהים ומציג יכולת טובה בזמן האחרון: “מוחמד כנעאן הגיע לכאן עוד בגיל נוער ממכבי חיפה. אימנתי אותו עוד בנוער, היכולות שלו מצוינות. אני מצפה שהוא ימשיך בצורה הזאת ואף ישתפר”.

על רוני אוואט אמר לוי: “קיבלתי את ברכת הדרך מרוני אוואט, שאמר לי לעשות מה שאני חושב לנכון. עשיתי את מה שחשבתי ואני שמח שזה הצליח. הייתי מגיע מדי פעם לאימוני קבוצת הבוגרים, והיו לי המון שיחות עם רוני. אני מכיר את הקבוצה די טוב, ראיתי את רוב משחקי הקבוצה העונה, החיבור שלנו הוא לא מהיום. אם רוני לא יחזור, אני אמשיך לעמוד על הקווים גם בשבוע הבא. ומכאן אני רוצה לשלוח לו החלמה מהירה, ומאמין שעשינו לו קצת נחת ואני שמח על כך. זאת הקבוצה שלו והמקום שלו, ואנחנו מחכים לו שיחזור כמה שיותר מהר. אני פה בינתיים עד שהוא יחזור”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר