שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. צילום: טל אקוקה

הגיעה רעננה: 3-0 למ.ס על הפועל רעננה

האשדודים קטעו רצף של 9 משחקים ללא ניצחון כשהביסו את רעננה 3-0 באצטדיון ה יא'

פורסם בתאריך: 5.1.20 22:08

     

במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל, אירחה מ.ס אשדוד את הפועל רעננה באצטדיון ה יא'. האשדודים הגיעו למשחק במטרה לקטוע רצף איום ונורא של 9 משחקים ללא ניצחון. על הקווים עמדו עוזרי המאמן אלי לוי ומשה אוחיון. לאחר סאגת החילוף במשחק הקודם מול באר שבע, רועי גורדנה חזר להרכב הקבוצה וענד את סרט הקפטן על ידו.

לאחר 25 דקות של כדורגל, מוחמד כנעאן הצעיר שנמצא בכושר נפלא שלח בעיטה אדירה מ-25 מטר והכניע את השוער אסף צור, 1-0 למ.ס אשדוד. רגע לפני השריקה להפסקת המחצית הראשונה, שהסתיימה בתוצאה 1-0, מגן האורחים ירדן כהן ביצע עבירה על יצחק אספה וראה את הכרטיס הצהוב השני, והורחק.

מוחמד כנעאן ואלי לוי. צילום: טל אקוקה

בדקה ה-71, דין דוד העלה את אשדוד ליתרון 2-0, לאחר שהשער נבדק במערכת ה- VAR ואושר. 6 דקות לאחר מכן, המחליף יעקב בריהון נעץ את המסמר האחרון בארון של האורחים מהשרון, 3-0 מ.ס אשדוד.

המשחק הסתיים בתוצאה 3-0. משחק נהדר של מ.ס אשדוד, שיצאה סוף כל סוף מהמשבר והצליחה לנצח. ניצחון ראשון של האשדודים מאז המחזור השמיני.

הרכב מ.ס אשדוד:
רועי משפתי, טימותי אוואני, ניר ברדע, יצחק אספה, נאור עבודי, פיראס אבו-עקל, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן, דין דוד, שובל גוזלן.

מגרש: אצטדיון ה יא' אשדוד
קהל: 623 צופים (אשדוד 483, רעננה 70, כבוד 77).

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר