עירוני אשדוד מול נורדיה ירושלים. צילום: מוטי קדוש

לא נעים: עירוני אשדוד הושפלה בטדי

כשבוע לפני הדרבי האשדודי, הצהובים של יגאל זריהן נחלו השפלה כואבת כשהפסידו 5-0 לנורדיה ירושלים

פורסם בתאריך: 3.1.20 16:13

     

במסגרת המחזור ה-14 של ליגה א' דרום, יצאה עירוני אשדוד למשחק חוץ קשה באצטדיון טדי, מול אחת היריבות הגדולות של המועדון בשנים האחרונות, נורדיה ירושלים. עירוני חסרה את השוער הראשון גל אנגלשטיין, שהתחתן אתמול (חמישי) ואת הבלם שמושהה בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, דסאליי טגאנייה. הצהובים של יגאל זריהן הגיעו למשחק בכושר מצוין, כשהם מנצחים בשלושת המשחקים האחרונים שלהם בליגה.

למרות זאת, עירוני פתחה את המשחק בצורה רעה וספגה מרגליו של עידו שרון, ששיגר בעיטה חזקה מרחוק, את ה 1-0 של המקומיים. זוהי הייתה גם תוצאת המחצית.

עומרי מנשה. צילום: מוטי קדוש

את המחצית השנייה הירושלמים פתחו בסערה, כשבדקה ה-51 החלוץ האימתני יוסי אסייג כבש את השני של המקומיים. 5 דקות בלבד לאחר כן, אבירם ברוכיאן שעלה מהספסל, אקס הפועל אדומים אשדוד, שיגר בעיטה חופשית אדירה מ-20 מטרים אל הקורה, והבלם נועם חפצדי קפץ על הריבאונד ודחק את הכדור פנימה. 3-0 לנורדיה על עירוני.

בדקה ה-78 ליאור עדיקה כבש את הרביעי של ירושלים, ובדקה ה-87 השלים צמד מהיר וקבע את תוצאת המשחק, 5-0 משפיל של נורדיה על עירוני אשדוד האומללה. בשבוע הבא, מחכה לעירוני משחק לא פחות קשה, כשתפגוש עוד יריבה מושבעת, הפועל אדומים אשדוד לדרבי העירוני. הצהובים יגיעו למשחק כשהם ממוקמים במקום ה-11 בטבלה.

הרכב עירוני אשדוד:
אביעד קטלן, עומרי מנשה, מאור זוהר, גל בכר, עומרי כהן, יואל גנון, מאור זוהר, שי ביטון, תומר בן חיים, נתנאל מוריס, אלירן שמש.

מגרש: אצטדיון טדי, ירושלים

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר