אנה גרבץ. צילום: מכבי אשדוד בכדורעף

כדורעף נשים: מכבי אשדוד החתימה את אנה גרבץ

הצהרת כוונות של מכבי אשדוד בכדורעף נשים- אנה גרבץ, שחקנית מהרמות הגבוהות ביותר של הכדורעף העולמי חתמה בקבוצה

פורסם בתאריך: 31.12.19 01:29

     

קבוצת הנשים של מכבי AOV אשדוד לא עוצרת. מרגע שנוסדה, לפני שלוש עונות, היא זינקה מהליגה הארצית, דרך הלאומית ועד לליגת העל כשהיא ממקוממת במקום הרביעי ושואפת ליותר. החתמת המגישה אנה גרבץ (31), היא ללא ספק הצהרת הכוונות של המועדון להמשך הדרך. גרבץ המתנשאת לגובה של 187 ס"מ נחשבת לאחת השחקניות הבולטות והמעוטרות בכדורעף העולמי.

על המדף הצפוף שלה יש שני גביעים, שתי אליפויות ואליפות האינטר ליגה עם מועדון זוק ריז'קה בקרואטיה. שלוש אליפויות ושלושה גביעים שוויצריים, השתתפות בליגת האלופות וזכיה במקום שלישי באליפות העולם למועדונים עם מועדון וולרו השוויצרי. שתי אליפויות וגביע רומני, השתתפות בליגת האלופות עם מועדון סי. אס. ווליי אלבה בלאיי הרומני. שתי אליפויות ושני גביעים איטלקיים, וכאמור שני גביעי אירופה וליגת האלופות האירופי עם מועדון סיריו פרוג'יה באיטליה. כמו כן, היא שיחקה במועדונים בודוולאני לודז' פולין, אזראלי באקו, לוקומוטיב באקו באזרבייג'ן ובסנטוריני ביוון.

מאמן הקבוצה, אורי שפירא, אמר: "זו העונה הראשונה שלנו בליגת העל וכרגע אנחנו ממוקמים במקום הרביעי, עם האוכל מגיע התיאבון וזו הסיבה שהחתמנו את אנה, אנחנו מכוונים הכי גבוה. אנחנו מאחלים לאנה הצלחה והשתלבות מהירה בקבוצה". המשחק הבא של הקבוצה יערך ב-10.1 מול הפועל כפר סבא החזקה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר