שחקני עירוני אשדוד חוגגים. צילום: מוטי קדוש

4-1 גדול לעירוני אשדוד על קריית גת

עירוני הביסה את נועלת הטבלה ורשמה ניצחון שלישי ברציפות

פורסם בתאריך: 29.12.19 01:38

     

במסגרת המחזור השלושה עשר של ליגה א' דרום, אירחה מכבי עירוני אשדוד את מכבי קריית גת מהמקום האחרון בטבלה. קריית גת החלשה סומנה בפתיחת העונה כיורדת הבטוחה לליגה ב', וכרגע היא בדרך הבטוחה לעשות זאת, לאחר שלא צברה אפילו נקודה אחת מפתיחת העונה.

פחות מ-500 אוהדים צהובים הגיעו למגרש הסינטטי במוצאי שבת, אולי בשל היריבה הלא אטרקטיבית, או בשל מזג האוויר הקפוא. המאמן יגאל זריהן החליט להחזיר את השוער הראשון גל אנגלשטיין להרכב, ואילו כוכב הקבוצה תומר בן חיים חזר מפציעה ממושכת היישר להרכב הקבוצה.

הצהובים שלטו במשחק לאורך כל המחצית הראשונה, אך התקשו לפרוץ את הבונקר של האורחים מקריית גת, שבעיקר חשבו על ההגנה ועל איך להעביר את הזמן. בדקה ה-45, רגע לפני הירידה למחצית, החלוץ המצוין אלירן שמש פרץ את הסכר כשהשתחרר עם יכולת אישית נהדרת משני הבלמים של קריית גת והכניע את השוער האורח. 1-0 לעירוני אשדוד במחצית.

בדקה ה-59, תומר בן חיים מצא את שי ביטון בכדור עומק גאוני, ביטון שהיה לבדו מול השוער, לא התבלבל והעלה את הצהובים ליתרון 2-0. 5 דקות לאחר מכן, בן חיים התכבד בעצמו בשער משלו, כששופט המשחק הצביע על הנקודה הלבנה, ובן חיים שלקח את בעיטת הפנדל דייק והעלה את עירוני ליתרון 3-0.

בדקה ה-66, תומר אוחנה צימק את התוצאה ל 3-1. כזכור, אוחנה פתח את העונה ביריבה העירונית של הצהובים, הפועל אדומים אשדוד ושוחרר משורותיה לאחרונה. לבסוף, דקה לסיום המשחק, הבלם עומרי כהן עלה גבוה לכדור הקרן שהגביה תומר בן חיים, וחתם את תוצאת המשחק עם נגיחה חזקה, 4-1 גדול של קבוצתו של יגאל זריהן על נועלת הטבלה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עירוני אשדוד ממשיכה בכושר הנהדר בו היא נמצאת, וכעת היא סופרת רצף של 3 נצחונות. הקבוצה של יגאל זריהן ברחה מהתחתית הבוערת, ורחוקה כ-8 נקודות ממכבי יבנה שנמצאת במקום בו יורדים לליגה ב'. במחזור הבא יצאו הצהובים למשחק קשה באצטדיון טדי מול היריבה המרה נורדיה ירושלים, לחזרה הגנרלית האחרונה, לפני הדרבי הגדול שיערך בעוד כשבועיים באשדוד.

החגיגות בסיום המשחק. צילום: מוטי קדוש

הרכב עירוני אשדוד:גל אנגלשטיין, נאזר אבו קטיפאן, דאסליי טגניה, מאור זוהר, עומרי כהן, עדן שאשא, שי ביטון, בן בוטבול, תומר בן חיים, נתנאל מוריס, אלירן שמש.

אצטדיון: סינטטי אשדוד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר