שלומי אזולאי. צילום: טל אקוקה

לוזרים: מ.ס הובילה והפסידה 2-1 בבאר שבע

מ.ס אשדוד הובילה במשחק החוץ על הפועל באר שבע עד לדקה ה-79, אך לבסוף ירדה מנוצחת

פורסם בתאריך: 28.12.19 22:16

     

במסגרת המחזור השישה עשר של ליגת העל, מ.ס אשדוד יצאה למשחק חוץ באצטדיון טוטו-טרנר מול הפועל באר שבע. כזכור, הקבוצות נפגשו בשבוע שעבר באשדוד במסגרת גביע המדינה, והבאר שבעים יצאו עם הניצחון, בתוצאה 4-3.

אשדוד הגיעה לטוטו-טרנר כדי לנקום, וכבר בדקה ה-14 עלתה ליתרון מפתיע לאחר ששלומי אזולאי מצא בכדור גאוני את מוחמד כנעאן הצעיר, שלא התבלבל והקפיץ מעל השוער המקומי שטקוס והעלה את האשדודים ליתרון 1-0.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




באר שבע לחצה על שערו של רועי משפתי לאורך כל המחצית הראשונה ואף רשמה כמה החמצות מסמרות שיער, ביניהם נגיחה של עדן שמיר לקורה. יכולת טובה של השוער האשדודי בתוספת מזל הורידה את מ.ס ליתרון במחצית.

המחצית השנייה התנהלה בצורה דומה, הפועל באר שבע לחצה ללא הפסקה על שערו של רועי משפתי, ולבסוף שער השוויון הגיע בדקה ה-79, כשהאקס האשדודי ניב זריהן כבש לאחר בישול גדול של ז'וסוואה והשווה את התוצאה ל 1-1.

 

בדקה ה-88, באר שבע המשיכה לתקוף ולחפש את שער הניצחון, כשנאור סבג העביר כדור רוחב והמחליף נייג'ל האסלייבנק גלש ודחק את הכדור פנימה. 2-1 דרמטי להפועל באר שבע.

בדקה ה-92, חלוצה של באר שבע בן שהר ראה את הכרטיס האדום לאחר שביצע עבירה חריפה על לאונרד אווסו. למרות זאת, המשחק נגמר בתוצאה 2-1 למארחים. אשדוד הפגינה פעם נוספת לוזריות יוצא דופן, כשאיבדה יתרון וספגה שער בדקות האחרונות.

זהו המשחק השמיני ברציפות במסגרת הליגה בו אשדוד לא מצליחה לנצח, והקבוצה חייבת להשתפר ומהר, לפני שתילחם על מקומה בתחתית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר