עידן שריקי מכדרר במגרש הרטוב בהרצליה. צילום: מדיה אדומים אשדוד

תיקו 1 להפועל אדומים אשדוד בהרצליה

האדומים ממשיכים להפגין חולשה במשחקי החוץ עם 1-1 מול מכבי הרצליה מתחתית הטבלה

פורסם בתאריך: 27.12.19 15:27

     

לאחר ההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה, חזרה הפועל אדומים אשדוד ללחם והחמאה, ליגה א' דרום. האדומים יצאו למשחק חוץ מול מכבי הרצליה מתחתית הטבלה וקיוו לנצח ולנסות להדביק את הפער מהכח רמת גן המדורגת במקום הראשון.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה של המקומיים, שטיווחו את שערו של גיא סאלם אך לא הצליחו למצוא את הרשת. מהצד השני, הרמה טובה של לישי ביטון הגיעה לראשו של עידן שריקי, שנגח אל הקורה. להפסקת המחצית הקבוצות ירדו בתיקו 0-0.

בדקה ה-51, הרצליה עלתה ליתרון 1-0 כשניצלה טעות של ההגנה האשדודית עם דחיקה מתוך הרחבה. 5 דקות בלבד לאחר מכן, לישי ביטון מצא את משה בן לולו בכדור עומק חכם, בן לולו העביר כדור רוחב למחליף אוהד אדלשטיין, שלא התבלבל, השווה את התוצאה ורשם את שער הבכורה שלו במדים האדומים, 1-1.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




המשחק כלל עוד כמה מצבים מסוכנים ליד שני השערים, אך לא נפלו עוד שערים, ושופט המשחק שרק לסיום כשלוח התוצאות הראה תיקו 1-1. האשדודים המשיכו להפגין חולשה במשחקי החוץ וסיימו בתיקו מאכזב מבחינתם, מול קבוצה מתחתית הטבלה.

משה בן לולו עם הכדור. צילום: מדיה אדומים אשדודהרכב הפועל אדומים אשדוד:
גיא סאלם, אוריאל פינייה, רוי עמוס, פיליפ חאיכ, רחמים צ'קול, מוחא באדיר, לישי ביטון, חן ראובן, עידן שריקי, מאיר כהן, משה בן לולו.

אצטדיון: האצטדיון עירוני הרצליה

קהל: 100 צופים מאשדוד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר