נערים א' של מ.ס אשדוד. צילום טוטו פוטו

עיר הנוער: מה עשו השבוע הצעירים על המגרש

פורסם בתאריך: 26.12.19 16:38

     

מ.ס אשדוד: קבוצת הנוער הביסה את קריית אונו בתוצאה 5:0. עידן דהן כיכב עם צמד, חמזה מוואסי, שליו הרוש ויוני סיסאי הוסיפו.

נערים א’ נפרדו מרמת השרון בתיקו 1:1. נערים ב’ הפסידו בתוצאה 2:1 לבני יהודה. שוקי שוקרון כבש לטובת האשדודים. נערים ג’ הפסידו למכבי פתח תקווה בתוצאה 2:0.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ילדים א’ הפסידו להפועל פתח תקווה בתוצאה 4:1. אורי מלכה כבש לזכות מ.ס אשדוד. ילדים ב’ הביסו את הפועל קטמון ירושלים בתוצאה 6:0. ילדים ג’ הביסו בתוצאה 19:1 את עירוני מודיעין.

הפועל אדומים אשדוד: קבוצת הנוער ניצחה את כפר קאסם בתוצאה 3:0 משערים של יורם דמקה, דניאל אלאשווילי ואפק אזולאי. נערים ג’ גברו על ירמיהו חולון בתוצאה 5:0. עמית אבוטבול כיכב עם צמד, נאור מלך, נועם גומרי ושלומי רביבו הוסיפו.

ילדים א’ הביסו את מכבי כנות בתוצאה 11:0. יוסף עמוס, אורי ברבי ושגיא שיטרית כיכבו עם צמדים, נועם בן שימול, אייל ממן, נהוראי יפרח, עמית אביסהל ונתנאל שושקוב השלימו את החגיגה האשדודית.

עירוני אשדוד: קבוצת הנוער ניצחה את הפועל כפר שלם בתוצאה 2:1, לאחר מהפך מדהים עם שערים של עמית גואטה ושי דגן בתוספת הזמן. נערים א’ הפסידו לבת ים בתוצאה 2:1. לזכות עירוני כבש אלירן זדה. נערים ב’ הפסידו בתוצאה 6:1 למ.ס מודיעין. לזכות האשדודים כבש אופיר גודסי. ילדים ב’ נכנעו בתוצאה 2:0 מול מ.ס רמלה.

קבוצת הנוער של עירוני אשדוד השלימה מהפך נהדר בתוספת הזמן

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר