השוער השני רון שושן ערך בכורה והציג יכולת חלשה. צילום טל אקוקה

הגיבור הטראגי: אזולאי

שחקני מועדון ספורט אשדוד הצליחו לחזור למשחק מול באר שבע וכבשו שלושה שערים ברצף. ברגע האחרון יכול היה הקשר המצטיין להשוות אך החמיץ מהנקודה הלבנה. מ.ס הודחה מהגביע

פורסם בתאריך: 26.12.19 20:46

     

במסגרת סיבוב ח’ של גביע המדינה מ.ס אשדוד אירחה את הפועל באר שבע באצטדיון הי"א בפני קרוב ל-1,500 צופים לקרב על העלייה לשלב שמינית הגמר. מ.ס אשדוד עלתה עם הרכב מפתיע, שכן השוער השני רון שושן ערך הופעת בכורה בהרכב הקבוצה, ואילו שחקני הספסל זוהר זסנו ומונטרי קמהאני קיבלו הזדמנות בחוליית ההגנה של אשדוד. מנגד, בחוד של האורחים מבאר שבע עלה האקס ניב זריהן, שגדל במ.ס אשדוד.

בדקה ה-11 הגיע השער הראשון במשחק. מגן האורחים אורן ביטון חטף כדור באזור ה-16 של מ.ס, מסר כדור חכם לחנן ממן, והוא לא התבלבל והעלה את הפועל באר שבע ליתרון 1:0 מוקדם. ארבע דקות לאחר מכן חנן ממן השלים צמד כשסובב כדור נהדר אל הרשת של רון שושן, 2:0 לבאר—שבעים כבר לאחר רבע שעה של משחק.

בדקה ה-20 אשדוד חסרת האונים ראתה איך כדור שלישי נכנס לרשת של שוערה רון שושן, כשניב זריהן בישל לאורן ביטון את ה—3:0 של האורחים. בדקה ה-34 שלומי אזולאי שלח בעיטה שטוחה וחזקה לרשת של שטקוס וצימק את התוצאה ל-3:1. זוהי הייתה גם תוצאת המחצית.

חמש דקות מפתיחתה של המחצית השנייה באר שבע עלתה ליתרון 4:1. הפעם אורן ביטון הוא זה שבישל את השער לניב זריהן, והוא כבש מול האקסית מאשדוד, הקבוצה שבה גדל והחליט כאות כבוד לא לחגוג את השער.

אשדוד לא התייאשה, ובדקה ה-60 שלומי אזולאי מצא בכדור חכם את מוחמד כנעאן, שצימק את התוצאה ל-4:2. עשר דקות לאחר מכן אזולאי בישל שער נוסף, הפעם לדין דוד, שעם סיומת נהדרת צימק את התוצאה ל-4:3, הפרש שער בלבד, והלחיץ את הפועל באר שבע, שהחלה להסתגר לאחור 20 דקות לסיום המשחק.

לאחר כמה החמצות של מ.ס שופט המשחק יגאל פריד, בהתייעצות עם הקוון, קבע בדקה ה-92 פנדל לזכות האשדודים. בלמה של באר שבע עמית ביטון הכשיל את סמואל אלאבי ברחבה כשמשך בחולצתו וראה את הכרטיס האדום בעקבות כך.
מי שניגש לבעוט את הבעיטה היה מצטיין המשחק שלומי אזולאי. הקשר, שידוע כבועט פנדלים מחונן, בעט אל הפינה הימנית של השוער שטקוס, והוא הדף את הכדור אל הקורה והחוצה. אכזבה עצומה לאזולאי ומ.ס אשדוד, שהפסידה בתוצאה 4:3, אף על פי שהציגה הרבה אופי ונחישות ואף על פי שהייתה בפיגור 3:0 ו—4:1, ניסתה בכל כוחה לחזור אל המשחק.

הגיבור הטראגי של המשחק, שלומי אזולאי מול האקס האשדודי ניב זריהן. צילום טל אקוקה

לאחר שריקת הסיום שחקנים רבים של אשדוד נשכבו על הדשא באכזבה, ובראשם שלומי אזולאי, הגיבור הטראגי של המשחק, שתפס את ראשו באכזבה והיה על סף בכי. למרות האכזבה העצומה, חבריו לקבוצה באו לעודד ולחבק אותו, ובהחלט מגיע לו כבוד. הקשר רשם משחק מצוין, עם שער ושני בישולים, ולמרות החמצת הפנדל בדקה האחרונה, הוא יכול להסתכל על חצי הכוס המלאה. אזולאי התקשה לרדת לחדר ההלבשה, ובזמן שכל השחקנים כבר היו במקלחת, נשאר הקשר על הדשא ותפס את הראש, התקשה להאמין.

בעקבות ההפסד מ.ס אשדוד סיימה את דרכה במפעל גביע המדינה לעונה הקרובה ותחזור להתרכז בליגה. ומי שחלם על דרבי עירוני מול הפועל אדומים אשדוד יצטרך לחכות עוד שנה ולפנטז, אולי בעונה הבאה.

מ.ס תפגוש בשבת הקרובה (19:50) את אותה הפועל באר שבע במשחק שייערך באצטדיון טרנר בבאר שבע במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר