החגיגות בחדר ההלבשה של הפועל אדומים אשדוד. צילום: מדיה אדומים אשדוד

האיר את העיר: הפועל אדומים בשמינית גמר הגביע

צפו: מאיר כהן העלה עם שער אדיר את הפועל אשדוד לראשונה בתולדותיה לשמינית גמר גביע המדינה, בכורה מוצלחת ליובל נעים על הקווים

פורסם בתאריך: 20.12.19 11:57

     

במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה, הפועל אדומים אשדוד אירחה את הפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית. מעל 1000 צופים הגיעו למגרש הסינטטי על מנת לחזות בהופעת הבכורה של המאמן יובל נעים על הקווים ושל שחקן הכנף המהיר, אוהד אדלשטיין במדים האדומים. המשחק הועבר בשידור חי בערוץ הספורט הארצי.

יובל נעים ואוהד אדלשטיין רשמו בכורה מוצלחת. צילום: מדיה אדומים אשדוד

האדומים חסרו את שלושת המגנים- פיטר אליאס, סתיו ישראלי ודניאל בורחל. מי שעלו כמגנים הם רחמים צ'קול ואוריאל פיניה הקשר ההתקפי. ואילו אדלשטיין ערך בכורה בהרכב הקבוצה.

המשחק נפתח בשליטה אדומה. האשדודים לחצו את שערו של שוער האורחים עדי נסה אך לא הצליחו לנצל את המומנטום והדחיפה מהקהל ולהבקיע את שער היתרון. מאמן האורחים, עמיר נוסבאום החליט לערוך חילוף כבר במחצית הראשונה כשהכניס בלם במקום קשר התקפי על מנת לחזק את הגנת קבוצתו בשל הלחץ של האדומים.

במחצית השנייה, הפועל פתח תקווה התעוררה והמשחק הפך לשקול, קרב של ממש בין שתי הקבוצות ששחקניהן נלחמו על כל כדור. יובל נעים השתולל על הקווים לאורך כל המחצית, ונראה שהוא חי את המשחק, מה שעלה לו בספיגת כרטיס צהוב משופט המשחק.

קהל הפועל אדומים אשדוד

לאחר 0-0 ב-90 דקות, המשחק הלך להארכה ובדקה ה-97, מאיר כהן המחליף נשלח באגף הימני והקשית מעל שוער הכחולים בצורה מרהיבה, בבעיטה ממרחק רב והעלה את הפועל אדומים אשדוד ל 1-0, סנסציה! שערו הראשון של מאיר כהן במדים האדומים, החלוץ הצעיר, בן 20 בלבד, הגיע לפני כחודש מהפועל רמת גן ולא נספר ברוטציה של המאמן חיים לוי, אך כעת, במשחקו הראשון תחת יובל נעים הוא קנה את עולמו.

צפו בשער המדהים של מאיר כהן:

התוצאה נשמרה עד לסיום המשחק, והשחקנים האדומים ביחד עם הקהל שעודד לאורך כל המשחק את הקבוצה שלו, פצחו בחגיגות לאורך דקות רבות על הדשא, ולאחר מכן גם בחדר ההלבשה כשהשחקנים הפגינו את יכולתם גם בתיפוף על דרבוקה. שירת "הלילה הלילה הלילה שמחה גדולה הלילה" נשמעה מחדרי ההלבשה.

החגיגות בחדר ההלבשה של הפועל אדומים אשדוד. צילום: מדיה אדומים אשדוד

הפועל אדומים אשדוד ניצחה פעם נוספת קבוצה מהליגה הלאומית, כשגברה בתוצאה 1-0 על הפועל פתח תקווה. כזכור, בסיבוב הקודם גברו האדומים בתוצאה 2-0 על הפועל עכו. הגרלת שמינית גמר גביע המדינה תיערך ביום ראשון הקרוב (16:05), ולאדומים סיכוי גבוה לפגוש יריבה מליגת העל, מי יודע, אולי היריבה העירונית מ.ס אשדוד, אם תשכיל לעבור את הפועל באר שבע במשחק שיערך בשבת הקרובה.

לאחר המשחק אמר המאמן יובל נעים: "אני רוצה לקבל בהגרלה את מכבי תל אביב, מכבי חיפה או בית"ר ירושלים, אבל במגרש הביתי שלנו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הרכב הפועל אדומים אשדוד:
גיא סאלם, אוריאל פיניה, רוי עמוס, פיליפ חאיכ, רחמים צ'קול, עדן בן מנשה, מוחא באדיר, לישי ביטון, אוהד אדלשטיין, משה בן לולו, עידן שריקי.

מגרש: סינטטי אשדוד
קהל: 1200 צופים

תקציר המשחק:

חגיגות השער של מאיר כהן. צילום: מדיה אדומים אשדוד

חגיגות השער של מאיר כהן. צילום: מדיה אדומים אשדוד

חגיגות השער של מאיר כהן. צילום: מדיה אדומים אשדוד

האוהדים השרופים יניב פרץ ואבי ביטון ביציע האדום

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר