שגיב יחזקאל. צילום: טל אקוקה

מ.ס נכנעה בבית לחדרה: ספגה שני שערים ואדום אחד

הפועל חדרה ניצלה את הרחקתו של טימותי אוואני בדקה ה-24, וניצחה את מועדון ספורט אשדוד 2-0 באצטדיון ה-יא'

פורסם בתאריך: 15.12.19 21:22

     

במסגרת המחזור ה-14 של ליגת העל, מחזור שפתח את הסיבוב השני, מ.ס אשדוד אירחה באצטדיון ה- יא' את הפועל חדרה עם מאמנה החדש שערך הערב בכורה על הקווים, שרון מימר. כזכור, בסיבוב הראשון הקבוצות נפרדו בשוויון 1, ואילו בעונה שעברה- חדרה גברה על האשדודים פעמיים בתוצאה זהה, 3-2.

האורחים מחדרה הגיעו למשחק שהם מחזיקים ברצף עגום של שלושה הפסדים רצופים, ושישה משחקים ללא ניצחון. ואילו אשדוד הגיעה לאחר שתי תוצאות תיקו מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, משחקים בהם ספגה את שער השוויון בדקה ה-90.

מ.ס אשדוד פתחה את המשחק בצורה טובה, כשניסיונות של רועי גורדנה ודין דוד למצוא את הרשת לא צלחו. בדקה ה-24 הגיעה נקודת התפנית של המשחק- בלם מ.ס, טימותי אוואני איבד את הכדור לרועי זיקרי ולאחר מכן ביצע תיקול שפגע ישירות ברגלו של החלוץ. תחילה, שופט המשחק רועי בר נתן שלף לעברו כרטיס צהוב, אך לאחר בדיקה שביצע במערכת ה-VAR החליט לשנות את החלטתו לכרטיס אדום, מה שהשאיר את המארחים בעשרה שחקנים.

5 דקות בלבד לאחר מכן, חדרה ניצלה את היתרון המספרי ותרגמה אותו ליתרון גם על לוח התוצאות, כשרועי זיקרי, האיש עליו בוצעה העבירה שגרמה לכרטיס האדום של אוואני, שיגר בעיטת וולה אדירה מחוץ לרחבה והעלה את האורחים ליתרון 1-0.

למרות ששלפה מהספסל את כל הכלים ההתקפיים שלה במחצית השנייה, בדמות שלומי אזולאי, יעקב בריהון ושובל גוזלן, מ.ס לא הצליחה להשוות את התוצאה ובדקה ה-84 שגיא דרור הכפיל את היתרון של החניכים של שרון מימר, 4 דקות בלבד לאחר שעלה מהספסל.

שגיב יחזקאל. צילום: טל אקוקה

המשחק הסתיים בניצחון 2-0 להפועל חדרה, שחזרה לנצח לאחר שישה משחקים רצופים שלא עשתה זאת. בכורה מוצלחת לשרון מימר. ואילו בצד האשדודי, למרות משחקים לא רעים מול בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, הקבוצה סופרת שישה משחקים רצופים ללא ניצחון וממוקמת במקום העשירי בטבלה, מרחק 4 נקודות בלבד מהמקום המוביל לירידה לליגה הלאומית.

בשבת הקרובה (17:30), מ.ס אשדוד תארח באצטדיון ה- יא' את הפועל באר שבע במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה.

הרכב מ.ס אשדוד:

רועי משפתי, זוהר זסנו, ניר ברדע, טימותי אוואני, גיל כהן, לאונרד אווסו, רועי גורדנה, סמואל אלאבי, שגיב יחזקאל, מוחמד כנעאן, דין דוד.

אצטדיון: יא' אשדוד.
קהל: 703 צופים (מ.ס אשדוד 441, הפועל חדרה 66, כבוד 196)

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר