שחקני הפועל אדומים אשדוד. צילום: מדיה אדומים אשדוד

כואב: 2-2 בין האדומים לאור יהודה

הפועל אדומים אשדוד הובילה פעמיים, אך האורחים מאור יהודה השוו בדקות האחרונות

פורסם בתאריך: 15.12.19 10:00

     

במסגרת המחזור ה-12 של ליגה א' דרום, הפועל אדומים אשדוד אירחה את העולה החדשה אור יהודה לקרב צמרת. לאחר התיקו המאופס בשעריים בשבוע שעבר, האדומים הגיעו נחושים לחזור למסלול הנצחונות.

האשדודים פתחו את המשחק בצורה טובה, כשעלו ליתרון בדקה ה-17 משער אדיר של הרכש החדש חן ראובן, שבמשחקו הראשון בהרכב האדומים, סובב ברגלו השמאלית את הכדור אל הרשת הגבוהה, 1-0 הפועל אדומים אשדוד.

חן ראובן חוגג את השער. צילום: מדיה אדומים אשדוד

האוהדים עוד לא הספיקו לחגוג את שער היתרון, ו-7 דקות לאחר מכן, ישראל דמקה, שבעונה שעברה שיחק ביריבה העירונית הצהובה, השווה את התוצאה ל 1-1 בבעיטה חדה מחוץ לרחבה.

בדקה ה-62, עידן שריקי שבר את בצורת השערים שלו כשדחק מקרוב והעלה את האדומים ליתרון 2-1. חניכיו של חיים לוי ניסו להגדיל את היתרון כשלישי ביטון שיגר בעיטה שחלפה ליד הקורה, ואוריאל פיניה הצעיר סובב כדור נהדר אל המשקוף.

שחקני הפועל אדומים אשדוד חוגגים. צילום: מדיה אדומים אשדוד

למרות זאת, השער הגיע דווקא מהצד השני, כשבדקה ה-88 אור יהודה עקצה פעם נוספת עם בעיטה מרחוק את ההגנה האשדודית. לאחר שספגו את שער השוויון מרגליו של אילן שאולסקי, ניסו האדומים לחזור אל המשחק עם כמה מהלכים של הרכש החדש, זוהר אביסרור שנכנס כמחליף, אך ללא הצלחה.

המשחק הסתיים בשוויון, 2-2 בין הפועל אדומים אשדוד לאור יהודה. כעת, האדומים ממוקמים במקום הרביעי בטבלת ליגה א' דרום, מרחק 6 נקודות מהכח רמת גן שמוליכה את הטבלה. אמנם חיים לוי וחניכיו עדיין ללא הפסד העונה, אך ממשיכים לסיים בתוצאות תיקו.

ביום חמישי הקרוב, האשדודים יארחו במגרש הסינטטי את הפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה.

הרכב הפועל אדומים אשדוד:
גיא סאלם, פיטר אליאס, רוי עמוס, פיליפ חאיכ, דניאל בורחל, עדן בן מנשה, לישי ביטון, חן ראובן, משה בן לולו, אוריאל פיניה, עידן שריקי.

מגרש: הסינטטי אשדוד
קהל: 1000 צופים

הפועל אדומים אשדוד מול אור יהודה. צילום: מדיה אדומים אשדוד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר