תום מדהלה מול שי ביטון. צילום: ליאב אחאבן

ניצחון שני ברציפות לעירוני: 1-0 על יבנה

לאחר שניצחה 2-0 את יפו, עירוני אשדוד גברה על האקס שי מאור במשחק חוץ ביבנה

פורסם בתאריך: 13.12.19 15:46

     

במסגרת המחזור ה-12 של ליגה א' דרום, יצאה עירוני אשדוד לקרב תחתית לוהט מול מכבי יבנה אותה מאמן האקס שי מאור. כזכור, לפני כחודש בלבד מאור התפטר מתפקיד מאמן עירוני אשדוד, לאחר שהעלה את הקבוצה לליגה א' בעונה שעברה והיה אהוב האוהדים.

יגאל זריהן המשיך בספסולו של השוער הראשון, גל אנגלשטיין ונתן את הקרדיט לאותו ההרכב שניצח במחזור הקודם את מכבי יפו בתוצאה 2-0.

עירוני פתחה את המשחק בצורה טובה, ובדקה ה-16 עומרי כהן העלה את הצהובים ליתרון מנגיחה חזקה. לאחר השער שספגה, ניסתה יבנה לחזור אל המשחק, אך ללא הצלחה והמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון אשדודי, 1-0.

עירוני אשדוד מול מכבי יבנה. צילום: ליאב אחאבן

במחצית השנייה המארחים הכתיבו את קצב המשחק וניסו להשוות את התוצאה, אך התקפה אנמית וחוסר דיוק אפילו לא סיכנו את שערה של עירוני, ששחקניה נלחמו לאורך כל המשחק, עמדו בצורה טובה בהגנה ושיחקו באגרסיביות ונחישות למרות יכולת לא מזהירה בצד ההתקפי.

לבסוף, המשחק הסתיים בניצחון 1-0, ניצחון קטן אבל גדול עבור יגאל זריהן וחניכיו. בעקבותיו, עירוני אשדוד ברחה מעט מן התחתית הבוערת, וכעת היא ממוקמת במקום ה-11 בטבלה כשבמאזנה 14 נקודות, מרחק 6 נקודות מהמקום ממנו יורדים ליגה.

במחזור הבא, יארחו הצהובים את הקבוצה החלשה ביותר בליגה, עירוני קריית גת, וצפויים לחבר ניצחון שלישי ברציפות, דבר שלא קרה העונה.

  • רוצים לדעת ראשונים? הורידו את אפליקציית "כאן דרום אשדוד":

להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשדוד" באנדרואיד

להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשדוד" באייפון

הרכב עירוני אשדוד:
אביעד קטלן, עומרי מנשה, עומרי כהן, דסאליי טגניה, מאור זוהר, יואל גנון, שי ביטון, בן בוטבול, עדן שאשא, נתנאל מוריס, אלירן שמש.

אצטדיון: האצטדיון העירוני ביבנה.

קהל: 250 צופים (150 מאשדוד)

קהל עירוני אשדוד. צילום: ליאב אחאבן

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר