שלומי אזולאי בועט. צילום לירון מולדובן

שוב בעטו בדלי: כך מ.ס כמעט ניצחה את בית"ר

מ.ס אשדוד הובילה, פעמיים, אך ספגה בדקה האחרונה ובסוף חילצה רק תיקו מול בית”ר ירושלים, ששלטה ברוב שלבי המשחק

פורסם בתאריך: 12.12.19 18:28

     

כמו במחזור הקודם מול מכבי חיפה, אשדוד הובילה פעמיים אך איבדה את הניצחון בדקה ה-90. במסגרת המשחק שסגר את הסיבוב הראשון של ליגת העל מ.ס אשדוד הוליכה פעמיים במשחקה הביתי מול בית”ר ירושלים החזקה, אבל לנוכח מה שקרה על המגרש האשדודים צריכים להגיד תודה שהם סיימו בשוויון 2. בזמן הפציעות בית”ר כמעט ניצחה במשחק, אבל למזלם של הביתיים זה נגמר רק במשקוף של שלום אדרי ובשאגת תסכול של משה חוגג ביציע הכבוד.

משחקה הביתי של מ.ס אשדוד מול בית”ר ירושלים יצא לדרך באצטדיון הי"א במזג אוויר קריר וגשום. היציעים אמנם לא היו מלאים, כנראה בשל מזג האוויר, אך האווירה שהקהל הירושלמי יצר הייתה בהחלט מחשמלת. לפני שריקת הפתיחה שחקן מ.ס בעבר גדי קינדה, שכיום משחק בבית”ר ירושלים, קיבל מגן הוקרה מהנהלת מ.ס אשדוד, שזוכרת לו את ימיו היפים במועדון: חולצה ממסוגרת שלו במדי אשדוד חתומה בידי שחקני הקבוצה.

כבר בהתקפה הראשונה של מ.ס עלתה המארחת ליתרון משער של דין דוד. לאחר השער האשדודים התסגרו ואף אפשר להגיד ששיחקו “בונקר”. השליטה הירושלמית במגרש הייתה מוחלטת, ובדקה ה-29 בית”ר פספסה הזדמנות להשוות, כשהשופט לירן ליאני פסק לפנדל לטובתה בשל נגיעת יד של ניר ברדע ברחבה. אך פרדי פלומיין גילה חוסר ריכוז ובעט מהנקודה הלבנה לידיו של שוער מ.ס אשדוד רועי משפתי.

דין דוד חוגג את השער. צילום_ לירון מולדובן

אולם 13 דקות לאחר מכן פלומיין הצליח לכפר על החמצת הפנדל שלו כשהכניע את משפתי בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה והשווה את התוצאה ל—1:1. במחצית השנייה המשחק התאזן פחות או יותר. אשדוד החלה להעז ויצאה טיפה מסגנון המשחק ההגנתי שבו דגלה במחצית הראשונה, וזה אכן השתלם לה כשבדקה ה-60 לאונרד אווסו חתך את הגנת בית”ר בכדור עומק נהדר שהגיע לשגיב יחזקאל. הוא לא התבלבל באחד על אחד מול השוער והעלה את אשדוד ליתרון 2:1.

אך כמו במחזור הקודם מול מכבי חיפה, אשדוד התגלתה כלוזרית פעם נוספת כשבדקה ה-89 הירושלמים הצליחו להשוות את התוצאה, שוב, והפעם משער של לוי גארסיה שבעט למשקוף ופנימה. שופט המשחק לירן ליאני הוסיף חמש דקות כתוספת זמן, ובהתקפה האחרונה של המשחק בית”ר כמעט הבקיעה שער ניצחון, אבל רק כמעט, כשבעיטה של שלום אדרי נעצרה רק במשקוף וגרמה לאלי אוחנה, יוסי בניון ומשה חוגג לתפוס את הראש באכזבה ביציע הכבוד. בסופו של דבר המשחק הסתיים בתיקו 2. מ.ס אשדוד יכולה להיות מרוצה מהתוצאה, אך להתאכזב כי פעם נוספת הקבוצה מגלה לוזריות ונאיביות כשהיא סופגת שער שוויון בדקה האחרונה של המשחק.

וזה לא היה רחוק להיות גם הפסד אשדודי. מ.ס תפתח את הסיבוב השני במשחק ביתי מול הפועל חדרה, משחק שייערך ביום ראשון הקרוב (19:00) באצטדיון הי"א.

הרכב מ.ס אשדוד: רועי משפתי, זוהר זסנו, טימותי אוואני, ניר ברדע, גיל כהן, לאונרד אווסו, סמואל אלאבי, שלומי אזולאי, שגיב יחזקאל, מוחמד כנעאן, דין דוד. הרכב בית”ר ירושלים: איתמר ניצן, אנטואן קונטה, טל בן חיים, דיוגו ורדסקה, אורי מגבו, עלי מוחמד, דן איינבינדר, גדי קינדה, לוי גארסיה, פרדי פלומיין, שלומי אזולאי.

אצטדיון: י"א אשדוד, שופט המשחק: לירן ליאני, קהל: 3,457 צופים — פחות ממחצית המקומות באצטדיון. לפני המשחק נשמעו הערכות שיגיעו יותר צופים, נראה שבגלל הגשם רבים העדיפו להישאר מתחת לשמיכה בבית.

“אף אחד לא ציפה”

משה אוחיון ורוני אוואט במשחק האחרון. צילום לירון מולדובן

עוזר המאמן משה אוחיון, שעמד פעם נוספת על הקווים בשל מצבו הבריאותי של המאמן רוני אוואט, סיפר על ההבדל בין המחציות: “היה משחק טוב. המחצית הראשונה שלנו הייתה חלשה, אך במחצית השנייה היה כדורגל מהנה לכולם, קצב טוב ואירועים רבים. במחצית הראשונה סבלתי, בשנייה נהניתי”, והוסיף: “אף אחד לא ציפה שנבקיע גול כבר בדקה הראשונה, אני לא יודע למה הקבוצה הלכה אחורה ולא לחצה את שחקני בית”ר. בהפסקת המחצית ביקשתי מהשחקנים שיצאו יותר קדימה וילחצו את שחקני בית”ר, ובאמת ראינו שכשלחצנו אותם, זה הביא תוצאות ושאנחנו יכולים לעשות דברים יותר טובים ולהציג כדורגל טוב”.

אוחיון סיכם את הסיבוב הראשון של הליגה: “הסיבוב היה די טוב בסך הכול. היו ציפיות גדולות כי התחלנו טוב את העונה.אנשים ציפו שנהיה בחלק העליון של הטבלה. אני מרגיש פספוס שלא לקחנו את מלוא הנקודות בשני המשחקים האחרונים מול מכבי חיפה ובית”ר ירושלים, כי הן כבר היו לנו בידיים. יכולנו להיות עם עוד 4 נקודות שהיו עוזרות לנו מאוד. התחלנו את הסיבוב בצורה טובה, הייתה ירידה קלה באמצע וסיימנו עם רצף של כמה משחקים די טובים לדעתי. אני מקווה שהסיבוב הבא יהיה טוב יותר מבחינת צבירת נקודות”.

חלוץ הקבוצה דין דוד, שכבש שער כבר בדקה הראשונה של המשחק, אמר: “אני תמיד שמח להבקיע. אנחנו עובדים קשה כקבוצה וגם אני באופן אישי באימונים. אני שמח שזה בא לידי ביטוי במשחקים. אני מקווה שאמשיך ככה. אנחנו קבוצה טובה עם שחקנים מוכשרים מאוד וצוות מקצועי שמכין אותנו בצורה הטובה ביותר לכל משחק. היינו צריכים להיות עם עוד כמה נקודות שברחו לנו, אבל אין מה לעשות, זה הכדורגל. אני מקווה שבסיבוב השני נלמד יותר, נהיה יותר טובים ונצליח להוציא יותר נקודות”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר