עירוני אשדוד נגד מכבי יפו. צילום: בן אקג'ני

השמש זרחה באשדוד: עירוני גברה על יפו 2-0

שערים של נתנאל מוריס ושל חלוץ הרכש אלירן שמש סידרו לעירוני ניצחון חשוב על מכבי יפו

פורסם בתאריך: 7.12.19 23:39

     

במסגרת המחזור האחד עשר של ליגה א' דרום, עירוני אשדוד אירחה במגרש הסינטטי את מכבי קביליו יפו מצמרת הטבלה. האשדודים הגיעו למשחק לאחר המפלה הקשה שספגו בבקעת הירדן, כשירדו מופסדים לאחר שהובילו במחצית המשחק 3-1 על הקבוצה המקומית.

המאמן הצהוב יגאל זריהן המשיך עם מערך שלושת הבלמים, ואילו החליט לקחת החלטה מפתיעה ביותר, כשספסל את השוער הראשון גל אנגלשטיין, לאור היכולת החלשה שהציג במשחק האחרון. השוער שפתח בהרכב של עירוני הוא השוער השני אביעד קטלן, לו זו הופעת בכורה במדים הצהובים. בנוסף, תומר בן חיים וגיא עובדיה המשיכו להיעדר מהסגל הצהוב בשל פציעות.

המשחק נפתח לעיני קהל רב שהגיע לעודד את שתי הקבוצות, ויצר אווירה של משחק בליגה גבוהה הרבה יותר.

המחצית הראשונה במגרש הסינטטי הייתה צמודה עם קצב טוב. האורחים מיפו היו קרובים כמה פעמים לעלות ליתרון, אך לקו בסיומת והפגינו חוסר ריכוז ליד השער של עירוני.
כמה דקות לפני הירידה למחצית, החלוץ הצעיר נתנאל מוריס העלה את עירוני אשדוד ליתרון 1-0 במבצע סולו מרשים.

את המחצית השניה יפו פתחה בצורה טובה, כשניסתה להשוות את התוצאה ותקפה את השער ללא הפסקה, אך דווקא ספגה פעם נוספת שער מהאשדודים. עדן שאשא עבר בצורה נהדרת את השומר שלו באגף הימני, הגביה לעבר הרחבה לאלירן שמש, שנגח בעוצמה, לקורה ופנימה, 2-0 לעירוני אשדוד. הרכש הנוצץ של עירוני כובש שבוע שני ברציפות, ומתגלה כבינגו של יגאל זריהן.

התוצאה הזו נשמרה עד סוף המשחק, ושחקני עירוני חגגו עם הקהל שהגיע בהמוניו את הניצחון המיוחל. 3 נקודות חשובות מאוד לצהובים במאבקי התחתית. עירוני אשדוד עלתה מעל הקו האדום, ונמצאת במקום ה-13 בטבלת ליגה א' דרום.

בשבוע הבא הצהובים יצאו לקרב תחתית רותח באצטדיון העירוני ביבנה, מול האקס שי מאור, המאמן שהיה אהוב האוהדים והעלה את האשדודים בעונה שעברה מליגה ב' לליגה א', וכזכור, התפטר מהקבוצה רק לפני חודש.
יבנה של שי מאור נמצאת במקום ה-14 בטבלה, ובמאזנה 8 נקודות, 3 נקודות פחות משל עירוני אשדוד.

שי מאור. צילום: פבל.

שי מאור. צילום: פבל.


הרכב עירוני אשדוד:

אביעד קטלן, עומרי מנשה, מאור זוהר, עומרי כהן, דסאליי טגניה, יואל גנון, בן בוטבול, שי ביטון, עדן שאשא, נתנאל מוריס, אלירן שמש.

אצטדיון: המגרש הסינטטי אשדוד
קהל: 1200 צופים

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר