מ.ס אשדוד מול מכבי חיפה. צילום: פייסבוק מ.ס אשדוד

בתום דרמה אדירה: 3-3 בין מכבי חיפה ל- מ.ס אשדוד

לאחר משחק מלא מהפכים ודרמה באצטדיון סמי עופר בחיפה, מ.ס אשדוד נפרדה ממכבי חיפה החזקה בתוצאת תיקו מכובדת

פורסם בתאריך: 4.12.19 23:06

     

מ.ס אשדוד יצאה למשחק חוץ קשה עד בלתי אפשרי באצטדיון סמי עופר בחיפה, מול מכבי חיפה החזקה מצמרת הטבלה. רוני אוואט עדיין לא חזר אל הקווים, ומי שעמד על הקווים הוא עוזר המאמן משה אוחיון.

החל משריקת הפתיחה, מכבי חיפה שלטה באופן מוחלט במגרש ופשוט ישבה על שערו של רועי משפתי, ואף מגן החיפאים סאן מנחם זעזע את משקוף השער.
אך הקלישאה שאומרת שמי לא כובש בסוף סופג, הוכיחה את עצמה פעם נוספת כשבדקה ה-40 של המשחק דין דוד העלה את מ.ס אשדוד ליתרון 1-0 מפתיע, יתרון שנשמר עד הפסקת המחצית. הסטטיסטיקה של המחצית הראשונה מסבירה הכל- לחץ מטורף של המקומיים, שגרם ל-15 קרנות לטובתם, ומנגד לזכות אשדוד- 0 קרנות, ולמרות זאת האשדודים ירדו ביתרון למחצית.

את המחצית השנייה המארחים פתחו בטירוף, וכבר לאחר 2 דקות, דולב חזיזה הנהדר פרץ באגף השמאלי והגביה את הכדור ליאניק ווילדסחוט, שלא התבלבל, נגח פנימה והשווה את התוצאה ל 1-1. 10 דקות לאחר מכן, המהפך הירוק הושלם כשחזיזה עשה פעם נוספת מה שהוא רוצה באגף השמאלי והוציא כדור רוחב ליובל אשכנזי, שבעט בעיטה חדה לקורה ופנימה, 2-1 לחיפאים.

אם מישהו חשב שלאחר שער היתרון מכבי חיפה תטייל לניצחון קליל, לא כך היה הדבר. בדקה ה-76, שלומי אזולאי, שגדל במכבי חיפה סחט פנדל וניגש לבעוט את הכדור מהנקודה הלבנה, עמד בלחץ והשווה את התוצאה. אזולאי לא חגג לאות כבוד למועדון נעוריו, התוצאה היא 2-2 בסמי עופר.

5 דקות לסיום המשחק, מהפך הירואי של מ.ס אשדוד. המחליף סמואל אלאבי ביצע דאבל פס אדיר עם שגיב יחזקאל, וכבש גול גדול, 3-2 לאשדוד.

 

האשדודים לא הספיקו לשמוח ובדקה ה-92, בתוך תוספת הזמן של המשחק, מכבי חיפה השוותה את התוצאה ל3-3 מנגיחה של הבלם עופרי ארד. זו הייתה גם תוצאת המשחק. למרות ספיגת השער המאכזבת בתוספת הזמן, באשדוד יכולים להיות מרוצים, שכן תיקו 3-3 בסמי עופר מול מכבי חיפה הגדולה זו תוצאה שכל אחד במועדון היה קונה לפני המשחק.

יחד עם זאת, מ.ס עדיין ללא ניצחון מזה 4 משחקים רצופים, והיא תקווה לחזור למסלול הנצחונות כבר ביום ראשון הקרוב במשחק ביתי באצטדיון ה יא' מול בית"ר ירושלים, שתגיע לאשדוד לאחר שניצחה הערב בתוצאה 2-0 את הפועל חדרה, קל זה לא יהיה לשחקנים של רוני אוואט ומשה ואוחיון.

הרכב מכבי חיפה: גוש כהן, עופרי ארד, טרנט סיינסברי, ארסנט מאבוקה, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, צארון שרי, דולב חזיזה, יאניק ווילדסחוט, ניקיטה רוקאביצה.

הרכב מ.ס אשדוד: רועי משפתי, ניר ברדע, טימותי אוואני, יצחק אספה, גיל כהן, לאונרד אווסו, פיראס אבו-עקל, שלומי אזולאי, שגיב יחזקאל, בנצי מושל, דין דוד.

אצטדיון: סמי עופר חיפה
קהל: 16,150
שופט: שניר לוי

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר