מ.ס אשדוד מול הפועל כפר סבא. צילום טל אקוקה

תיקו מאכזב לפני המשחק מול בית”ר

שחקני מ.ס אשדוד המשיכו להציג יכולת מאכזבת ולא הצליחו לנצח בביתם את קבוצת התחתית מכפר סבא. בראשון: אשדוד תארח את בית”ר ירושלים

פורסם בתאריך: 5.12.19 16:02

     

לאחר פגרת שזרוע ונבחרות מ.ס אשדוד חזרה לליגת העל ולמגרשה הביתי ואירחה את הפועל כפר סבא מתחתית הטבלה. רוני אוואט החולה לא עמד על הקווים של מ.ס אשדוד, ומי שהחליפו הוא עוזר המאמן משה אוחיון.

בדקה ה-25 הגיעה ההזדמנות הראשונה של כפר סבא, אך הבעיטה ששיגר עומר פדידה הלכה אל המסגרת. רבע שעה לאחר מכן בעיטה של שובל גוזלן בצד השני של המגרש עלתה גם היא אל השמיים, והמחצית הראשונה, שהייתה משעממת במיוחד, הסתיימה בתיקו מאופס.

משה אוחיון החליט לבצע חילוף כבר במחצית והכניס את מוחמד כנעאן הצעיר במקומו של יקוב סילבסטר, שהציג יכולת חלשה במחצית הראשונה.

בדקה ה-57 כנעאן נכנס טוב למשחק עם מבצע אישי נהדר שהסתיים בהצלה של שוער האורחים איתמר ישראלי.

דין דוד ובנצי מושל עלו מהספסל במקומם של רועי גורדנה ושובל גוזלן, אך גם הם לא הצליחו להכריע את המשחק לטובת האשדודים, שנראו אנמיים במיוחד וסיימו בתיקו 0 ביתי במשחק מול קבוצת תחתית. מ.ס עם רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון ומציגה יכולת לא טובה לאחרונה.

ביום ראשון הקרוב בשעה 20:15 מ.ס אשדוד תארח את בית”ר ירושלים באצטדיון הי"א שצפוי להיות מלא עד אפס מקום.

לאחר המשחק המאכזב שהציגה מ.ס אשדוד, משה אוחיון, שעמד על הקווים במקומו של המאמן החולה רוני אוואט, סיפר: “בתקופה האחרונה התרגלתי יותר להיות זה שיושב כל הזמן, לעומת השנה שעברה בה היו לי הרבה יותר משחקים שהייתי על הקו”.

אוחיון הוסיף: “האמת שרוני היה חסר לנו היום על הקווים, אבל היינו בקשר לאורך כל השבוע באימונים וגם היום במשחק. כיף מאוד לעמוד על הקווים, מקווה שבעתיד אעמוד על הקווים מסיבות אחרות”.

על המשחק של קבוצתו והמצב בטבלה אמר: “המצב שלנו בטבלה כרגע קצת יותר טוב מהשנה שעברה, פתחנו טוב את העונה, אך ההמשך היה פחות טוב. אני חושב שאנחנו משחקים לא רע. היום לא ספגנו שער, וזאת כבר התקדמות. ראיתי שיפור במחצית השנייה, ואנחנו כבר מסתכלים קדימה לעבר המשחקים הבאים”.

משה אוחיון. צילום: פבל

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר