כדורסל: מכבי אשדוד מול הפועל ירושלים. צילום: דוברות מכבי אשדוד

84:69 להפועל ירושלים על מכבי אשדוד

האשדודים של בראד גרינברג הובסו בביתם פעם נוספת, בתוצאה 84-69

פורסם בתאריך: 2.12.19 13:29

     

מכבי אשדוד אירחה את הפועל ירושלים החזקה למשחק ביתי באולם הקריה במסגרת המחזור השמיני של ליגת ווינר סל וקיוותה להפתיע את היריבה מהבירה, האקסית של כוכב אשדוד, ליאור אליהו.

אשדוד הגיעה למשחק בסגל קצר מאוד, בלי שניים מהזרים שלה, נואה דיקרסון ואלייז'ה ג'ונסון. בנוסף, המתאזרח סטו דאגלס נעדר משורות הצהובים.

חמישיית מכבי אשדוד: עודד ברנדווין, צוף בן משה, לה-דונטה הנטון, ליאור אליהו, אלכס צ'וברביץ'.

חמישיית הפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון, ג'יימס פלדיין, בר טימור, נמרוד לוי, טיישון תומאס.

המגמה אליה הולך המשחק הייתה ברורה כבר מהרבע הראשון, בסופו הירושלמים הובילו 23-16. בסיומה של המחצית הראשונה הפועל ירושלים ירדה ביתרון של 9 נקודות.

ברבע השלישי הצהובים מאשדוד התפרקו לגמרי, וירושלים טסה ליתרון משמעותי של 67-46. ברבע האחרון שהיה כבר "גארבג' טיים", האשדודים התאוששו מעט וניצחו אותו בהפרש של 6 נקודות.

המשחק נגמר בניצחון ירושלמי, 84-69 לחניכים של עודד קטש על אשדוד שממשיכה להפסיד. זהו ההפסד השישי ברציפות של מכבי אשדוד העונה.

קלעו למכבי אשדוד:

צוף בן משה 15 נקודות, לה-דונטה הנטון 13, עודד ברנדווין 12, אלכס צ'וברביץ' 10, תומר לוינסון 9, ליאור אליהו 5, עמית עבו 3, ג'וש פרואינד 2.

קלעו להפועל ירושלים:
ג'יימס פלדין 18 נקודות, נמרוד לוי 15, עידן זלמנסון 10, תמיר בלאט 10, סולימאן בריימו 9, טיישון תומאס 8, ג'ייקובן בראון 7, טרנט לוקט 3, דניאל רוזנבאום 2, בר טימור 1, דביר רינגוולד 1.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר