עידן חג'ג' שוחרר מעירוני אשדוד. צילום: מוטי קדוש

סוער בעירוני: שי אבו התפטר, חג'ג' ובלאיש שוחררו

הנהלת עירוני אשדוד החליטה לשחרר את החלוץ עידן חג'ג', ובתגובה לכך, חבר ההנהלה שי אבו התפטר

פורסם בתאריך: 1.12.19 16:31

     

לאחר ההפסד המביך בבקעת הירדן, בו הקבוצה איבדה יתרון 3-1 במחצית השניה והפסידה בתוצאה 4-3, הרוחות עדיין סוערות בעירוני אשדוד.

אתמול (מוצאי שבת), בעירוני החליטו לשחרר את שחקן ההתקפה עידן חג'ג' שהיה אחד מהשחקנים המובילים של הקבוצה בעונת העליה מליגה ב' לליגה א' בעונה שעברה.

מהמועדון הצהוב נמסר: "בהחלטה משותפת, שחקן הקבוצה עידן חג'ג' שוחרר מהמועדון.
אנו מודים לעידן על התקופה בה לבש את המדים הצהובים במהלכה היה שותף משמעותי לעלייה המרגשת לליגה א' – ומאחלים לו המון הצלחה בהמשך הדרך."

בתגובה לשחרורו של חג'ג', כתב חבר העמותה שי אבו בפורום פנימי של חברי העמותה של עירוני אשדוד:
"שבוע מבורך אוהדים יקרים, היום "ההנהלה" הודיעה לעידן חג'ג' על סיום דרכו בקבוצה, אני בתור חבר הנהלה לא הייתי שותף להחלטה הזאת שהתקבלה ללא ידיעתי, אני בתור חבר הנהלה שתורם מכספי ומזמני לטובת הקבוצה מרגיש שחברי ההנהלה פועלים מתוך אינטרס אישי שלהם ולא לטובת המערכת ועל כן איני מוכן להיות שותף לדרכם ומתוך כך אני רוצה להודיע על התפטרותי, אני מודה לכולם על תקופה נפלאה ובטוח שדרכנו יפגשו שוב בעתיד, בהצלחה!"

אבו, מעבר להיותו חבר הנהלה בכיר במועדון, הוא אחד מגורמי המימון הבולטים של המועדון בשנים האחרונות, שכן הוא גייס תרומות רבות וספונסרים מבני משפחתו לטובת עירוני אשדוד.

בנושא אחר, ביום חמישי האחרון הקשר האחורי יגל בלאיש ביקש להשתחרר מחוזהו במועדון ונענה בחיוב. ככל הנראה, בלאיש יצטרף לקבוצה של מאמנו לשעבר שי מאור, מכבי יבנה.

מעירוני אשדוד נמסר: "שחקן הקבוצה,יגל בלאיש, ביקש להשתחרר מהמועדון ונענה בחיוב. אנו מודים ליגל על על התקופה בה לבש את המדים הצהובים ומאחלים לו המון הצלחה בהמשך הדרך!"

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר