מאמן אשדוד רוני אוואט. צילום: פבל

רוני אוואט: “לא הגיע לנו לנצח”

מאמן מ.ס אשדוד אמר במסיבת עיתונאים לאחר המשחק: “יש פה קבוצה טובה עם רצון, קבוצה שמראה כדורגל טוב, גם אם זה לפעמים לא מתבטא בתוצאות”

פורסם בתאריך: 7.11.19 16:03

     

במסיבת העיתונאים שהתקיימה לאחר המשחק מול נס ציונה מאמן מ.ס אשדוד רוני אוואט שיתף את תחושותיו.

“במחצית הראשונה היינו חלשים מאוד”, אמר בגילוי לב, “אני שמח שבמחצית השנייה התעוררנו וחזרנו למשחק. חמודי כנעאן נכנס טוב והשפיע על המשחק שלנו. אם היינו טיפה יותר מרוכזים, יכולנו גם במשחק פחות טוב שלנו לצאת עם שלוש נקודות”. אוואט הוסיף ברגע של כנות: “אם נגיד את האמת, לא הגיע לנו לנצח הערב”.

על פילוסופיית המשחק שלו העונה אמר: “המגמה שלנו העונה זה לשחק כדורגל התקפי, אני לא מתכוון לזוז מהדרך הזאת. נצטרך לשפר את ספיגת השערים ולא נזוז מהדרך שלנו. אני יודע שאנחנו משלמים מחיר על זה, אבל אני מוכן לספוג ולנצח 2:4, מאשר לראות משחקים של 0:0 ושכולם יסבלו. הכי קל לשחק הגנתי ולעשות את זה”.

על כך שהוציא את שגיב יחזקאל במחצית אמר המאמן: “הוצאתי את שגיב כי הוא התעסק בדברים מסביב. פחדתי שנישאר בעשרה שחקנים. אני צריך לקבל החלטות לטובת הקבוצה ואני שמח שחמודי כנעאן נכנס טוב למשחק ועזר לקבוצה”.

על כך שחלק מהקהל צעק לעברו “תתפטר” אמר אוואט: “אני לא מתרגש יותר מדי. כששלומי אזולאי כבש כמה דקות קודם והובלנו, הקהל היה מרוצה. הקהל באשדוד לא קהל שמפזר סתם כך אהבת חינם, אבל אני יכול גם להבין אותם, הם קונים כרטיס ורוצים לראות כדורגל טוב. אני חושב שכל מי שרואה אותנו מתחילת העונה מבין שיש פה קבוצה טובה עם רצון, קבוצה שמראה כדורגל טוב, גם אם זה לפעמים לא מתבטא בתוצאות”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר