קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד חגגה עוד ניצחון. צילום טוטו פוטו

עיר הנוער

פורסם בתאריך: 7.11.19 16:57

     

מ.ס אשדוד: קבוצת הנוער הביסה בתוצאה 5:1 את בני יהודה משערים של שקד חכמון, חמזה מוואסי, אדיר לוי, יוני סיסאי וניר חסון.

נערים א’ נפרדו בתיקו 2:2 עם בית”ר טוברוק. אושר אליהו ורביד אברג’יל כבשו לזכות האשדודים. נערים ב’ הפסידו בתוצאה 2:0 לבית”ר ירושלים.

ילדים א’ הפסידו בתוצאה 3:0 להפועל רמת גן. ילדים ב’ הפסידו בתוצאה 2:1 למכבי פתח תקווה. ילדים ג’ הביסו את הפועל פתח תקווה בתוצאה 11:2. טרום א’ הביסו את הפועל באר שבע בתוצאה 15:4.

הפועל אדומים אשדוד: קבוצת הנוער הביסה את הפועל טייבה בתוצאה 10:0. החלוץ המצטיין, שמשחק גם בקבוצה הבוגרת של המועדון, אפק אזולאי כיכב עם שלושער. אפיק עמוס הוסיף צמד. נתנאל זרובבל, יורם דמקה, אסף אספה, יהונתן ברוך וחיים בייה השלימו את החגיגה האשדודית.

ילדים א’ הביסו את מ.כ גן יבנה בתוצאה 7:0. יוסף עמוס ושגיא שיטרית התכבדו בצמדים, נועם בן שימול, ישי אטיאס ונהוראי יפרח הוסיפו. ילדים ג’ ניצחו בתצוגה מרשימה את מכבי אשקלון בתוצאה 6:2. ליאור בגימוב כבש צמד, אייל חזן, אבישי נחמיאס, יובל מור ועומרי ריימונד הוסיפו.

עירוני אשדוד: קבוצת הנוער הביסה את רמת ישראל בתוצאה 11:0. שי חלימי, שי דגן ועדי לביא כבשו צמדים. נאור סבהט, אדיר כהן, דניאל שמעיה, סאן מיראל ואליה מזרחי השלימו את החגיגה.

נערים א’ הפסידו בתוצאה 9:0 להפועל קטמון ירושלים. נערים ג’ סיימו בתיקו 1:1 מול מ.ס רמלה. דימה טרון כבש לזכות עירוני.

מי שממשיך להביא כבוד רב לאשדוד ומסתמן כאחת ההבטחות הגדולות באשדוד ובכלל בארץ, הוא שחקן נערים א' של מכבי תל אביב דור תורג'מן. הפעם, תורג'מן כבש שלושער גדול מול בני יהודה, ואם ימשיך ככה, השמיים הם הגבול.

דור תורג'מן. צילום אינסטגרם מכבי ת"א

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר