שחקני הפועל אדומים אשדוד חוגגים עם הקהל. צילום: מדיה אדומים אשדוד

2-0 להפועל אדומים אשדוד על הפועל אזור

אזור שהייתה עם עשרה שחקנים כבר מהדקה החמישית, הצליחה להחזיק במחצית הראשונה, אך במחצית השנייה מוחא באדיר ולישי ביטון הכריעו את המשחק לטובת האשדודים

פורסם בתאריך: 4.11.19 23:56

     

לאחר שניצחה את הפועל עכו מהליגה הלאומית בגביע המדינה, הפועל אדומים אשדוד חזרה ללחם והחמאה שלה, ליגה א' דרום, כשאירחה במגרש הסינטטי בעיר את הפועל אזור.

חיים לוי המשיך עם ההרכב שניצח את עכו בגביע, עידן שריקי לראשונה העונה בליגה, פתח את המשחק על הספסל, ואילו רחמים צ'קול אפילו לא נכלל בסגל.

הפועל אדומים אשדוד מול הפועל אזור. צילום: מדיה אדומים אשדוד

פתיחת המשחק האירה פנים לאשדודים. כבר בדקה השנייה של המשחק, בלמה של הפועל אזור, אור הרשקוביץ', ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל אדומים, הורחק בכרטיס אדום לאחר שמשך בחולצתו של משה בן לולו. אך למרות היתרון המספרי, האדומים נראו אנמיים במיוחד במחצית הראשונה של המשחק, וירדו להפסקת המחצית בתיקו מאופס.

הקבוצה של חיים לוי פתחה את המחצית השנייה בלחץ כבד על שערו של שוער האורחים מאזור. 5 דקות מפתיחת המחצית, לישי ביטון שיגר בעיטה מרחוק שנהדפה על ידי השוער, אך קשר האדומים מוחא באדיר קפץ על הריבאונד והעלה אותם ליתרון 1-0.

בדקה ה- 64, עידן שריקי המחליף חטף את הכדור לשחקן הפועל אזור במחצית המגרש שלה, מסר למשה בן לולו באגף הימני, ובן לולו העביר רוחב לקפטן האדומים לישי ביטון שהכניע את השוער והעלה את הפועל ל 2-0.

המשחק נגמר בניצחון אשדודי, 2-0 להפועל אדומים אשדוד שהמשיכה בכושר הטוב שהיא מציגה לאחרונה.

בסיום המשחק השחקנים חגגו עם הקהל, והמשפחה של קפטן הקבוצה לישי ביטון, שחוגג יום הולדת, הפתיעה אותו על הדשא עם עוגה בצבעי הקבוצה עם התמונה שלו במדיה. משפחתו שרה לכבוד יום הולדתו ביחד עם הקהל האדום, שהוסיף קריאות: "לישי מלך הפועל חי חי וקיים", ולבסוף, ביטון גם קיבל את העוגה לתוך פניו.

חוגגים לקפטן לישי ביטון. צילום: מדיה אדומים אשדוד

העוגה של לישי ביטון. צילום: מדיה אדומים אשדוד

העוגה בפניו של לישי ביטון, המון מזל טוב! צילום: מדיה אדומים אשדוד

האדומים יצאו למשחק חוץ קשה מול ירמיהו חולון כבר ביום שישי הקרוב (8.11). האשדודים ממוקמים במקום הרביעי בטבלה עם 16 נקודות, ואילו חולון ממוקמת מקום אחד מתחתיהם, גם היא עם 16 נקודות במאזנה.
אבירם ברוכיאן וסתיו ישראלי הפצועים, יחזרו רק לאחר הפגרה, ולא ישחקו בשישי מול חולון.

אבירם ברוכיאן ביציע. צילום: יוסי אחאבן

הרכב הפועל אדומים אשדוד:
גיא סאלם, פיטר אליאס, פיליפ חאיכ, רוי עמוס, דניאל בורחל, עדן בן מנשה, מוחא באדיר, לישי ביטון, רז מזרחי, אדי אדרי, משה בן לולו.

אצטדיון: הסינטטי אשדוד
קהל: 600 צופים

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר