האם האדומים ישחזרו את המשחק מול הפועל עכו? צילום: מדיה אדומים אשדוד

סינדרלה מאשדוד: הפועל אדומים הדיחה את עכו מהגביע

האימפריה חוזרת: לעיני 1000 צופים במגרש הסינטטי, הפועל אדומים אשדוד שטפה את המגרש מול יריבה מליגה גבוהה יותר, הפועל עכו מהליגה הלאומית, וניצחה אותה בתוצאה 2-0

פורסם בתאריך: 30.10.19 07:24

     

לאחר שהרשימה בתיקו הביתי מול הפועל מרמורק, הפועל אדומים אשדוד חזרה למגרש הסינטטי ברובע ב', הפעם במזג אוויר נוח יותר, ואירחה את הפועל עכו מהליגה הלאומית במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה.

הפועל אדומים אשדוד מול הפועל עכו. צילום: מדיה אדומים אשדוד

עידן שריקי, אבירם ברוכיאן וסתיו ישראלי נעדרו מסגל האשדודים בשל פציעות, אך האמונה במחנה האדום הייתה גדולה מאוד לפני המשחק, בקבוצה האמינו שאפשר לעשות זאת ולנצח את עכו גם בלעדיהם, ולשמח את הקהל הביתי שבא לדחוף את הקבוצה.

שחקני הפועל אדומים אשדוד מודים לקהל. צילום: מדיה אדומים אשדוד

המשחק נפתח בשליטה של האדומים מליגה א', ששיחקו בלי רגשי נחיתות מול הפועל עכו מהליגה הלאומית, ובדקה ה-40 שער היתרון המיוחל הגיע.

עדן בן מנשה הנהדר מצא את החלוץ משה בן לולו בכדור עומק, בן לולו לא התבלבל, העלה את הפועל אדומים אשדוד ליתרון 1-0 ורץ לחגוג עם הקהל שהשתגע ביציעים.

משה בן לולו רץ לחגוג עם הקהל האדום. צילום: מדיה אדומים אשדוד

את 10 הדקות שפתחו את המחצית השנייה, האורחים פתחו בצורה טובה יותר, הניעו את הכדור וניסו להשוות את התוצאה. אך בדקה ה-62 כדור קרן שקפטן האדומים לישי ביטון הגביה מצא את הבלם הצעיר והמבטיח רוי עמוס שנגח פנימה בחוזקה, והכפיל את היתרון של הפועל עם שערו הראשון כשחקן בוגרים. 2-0 לאשדודים, הקהל ביציעי הסינטטי בשלב הזה כבר היה בטירוף מוחלט!

אם מישהו חשב שהמארחים יסתגרו לאחר השער השני, הוא טעה ובגדול. שחקני הפועל אדומים אשדוד פשוט שטפו את המגרש בחצי השעה שנותרה למשחק, והציגו כדורגל מרהיב.

צוות הצילום של ערוץ הספורט הארצי הגיע למגרש על מנת לשדר את המשחק, השדר תומר לוי התרשם ובגדול ואמר בשידור: "הקבוצה מליגה א', הפועל אדומים אשדוד קבוצה טובה יותר מהפועל עכו מהליגה הלאומית ב-4 רמות, עם כמות קהל נהדרת, וקהל איכותי."

קהל הפועל אדומים אשדוד. צילום: מדיה אדומים אשדוד

האדומים לא הרפו, והמשיכו לתקוף. בן לולו פגש את הקורה, ואילו מוחא באדיר שחרר טיל אדיר מהרגל ממרחק רב, שנעצר רק במשקוף של שוער הפועל עכו.

בסופו של המשחק, התוצאה נותרה 2-0 לאשדודים, שהיו שווים אף יותר מכך. המנהל המקצועי יאיר אזולאי כינס את שחקני הקבוצה על הדשא ואמר להם: "אתם חבורה של גברים ואני אוהב אתכם, לכו תחגגו עם הקהל, מגיע לו!"
שחקני האדומים רצו אל הקהל בזמן שצוות השידור של ערוץ הספורט הארצי צילם במשך דקות ארוכות בהתלהבות רבה את חגיגות הקהל האשדודי ששר "אימפריה, אימפריה!"

החגיגות בסיום המשחק. צילום: מדיה אדומים אשדוד

חיים לוי ודניאל בורחל ניצחו את האקסית מהעונה שעברה, ויש סינדרלה מליגה א', הפועל אדומים אשדוד שיכולה לקבל בסיבוב הבא קבוצה מליגת העל.
האם האדומים יפגשו את בית"ר ירושלים? מכבי ת"א, מכבי חיפה או הפועל באר שבע? הכל פתוח, כשכמה מהאוהדים מפנטזים בכלל על מפגש מול מ.ס אשדוד או אפילו היריבה העירונית הצהובה, אם תצליח גם היא להפתיע את סכנין מהליגה הלאומית ולהעפיל לשלב הבא. ההגרלה תיערך ביום חמישי בשעה 16:00.

הרכב הפועל אדומים אשדוד: גיא סאלם, פיטר אליאס, פיליפ חאיכ, רוי עמוס, דניאל בורחל, עדן בן מנשה, מוחא באדיר, לישי ביטון, רז מזרחי, אדי אדרי, משה בן לולו.

אצטדיון: הסינטטי אשדוד
קהל: 1000 צופים

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר