כדוריד: הפועל אשדוד נגד באר שבע. צילום: משה דהן

כדוריד: הפועל אשדוד ניצחה את מ.ס ב"ש 23-20

אלופת המדינה הפועל אשדוד שומרת על מאזן מושלם בליגה עם ניצחון שלישי משלושה משחקים לאחר הניצחון הביתי 23-20 על מ.כ באר שבע

פורסם בתאריך: 12.10.19 18:54

     

אלופת המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד, חזרה מצמד המשחקים במסגרת האירופית בצ'כיה היישר לליגה המוכרת והאהובה בה היא שולטת ביד רמה בשנה האחרונה ואירחה באולם במקיף ט' בעיר את מ.ס באר שבע במסגרת המחזור השלישי.

השליטה ברוב דקות המחצית הראשונה הייתה שייכת לבאר שבע שאף הובילו ביתרון של שלושה שערים, אך האדומים הצליחו להתאפס ועד למחצית היתרון עבר צד.
10-9 להפועל בסיום המחצית הראשונה, הרבה בזכות 46 אחוזי הצלה של השוער טומיסלב סטויקוביץ שממשיך ביכולת הנהדרת שלו בתקופה האחרונה.

המחצית השנייה נפתחה טוב והאדומים עם ריצת 4-0 הצליחו לשלוט בקצב. באר שבע לא ויתרה ועם ריצת 9-4 משלה הצליחה להשוות את התוצאה ל 18-18 כאשר נותרו 10 דקות לסיום המשחק. כאן נכנס לתמונה השוער הצעיר של האלופה האשדודית, אורון ברגיל עם עצירות מצוינות שעצרו את ההתקפה של באר שבע לחלוטין ונתנו לאדומים את האות לרוץ עד לניצחון המיוחל 23-20.

אלופת המדינה הפועל אשדוד שומרת על מאזן מושלם בליגה עם ניצחון שלישי משלושה משחקים לאחר הניצחון הביתי 23-20 על מ.כ באר שבע.

הבקיעו לזכות אשדוד:
גאבור לאנגהנס 5 שערים, טל הרשקוביץ 5 שערים, עמרי קושמרו 3 שערים, ניבו לוי 3 שערים, יוסי ביטרמן 2 שערים, יובל כץ 2 שערים, אסף בן גוזי שער אחד, ישראל ביטרמן שער אחד, שי הרשקוביץ שער אחד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר