החגיגות בסיום. צילום: מדיה אדומים אשדוד

רונאלדו? ברוכיאן! 3-0 לאדומים על קריית גת

הפועל אדומים אשדוד אירחה את קריית גת החלשה, בן לולו עם צמד וברוכיאן עם וולה בעקב בסגנון כריסטיאנו רונאלדו, קבעו 3-0 אדום

פורסם בתאריך: 11.10.19 17:13

     

במסגרת המחזור החמישי של ליגה א' דרום, הפועל אדומים אשדוד אירחה את מכבי קריית גת לעיני 300 צופים במגרש במגרש הסינטטי ברובע ב'.

הפועל אדומים אשדוד נגד קריית גת. צילום: מדיה אדומים אשדוד

כזכור, קריית גת הייתה על סף פירוק הקיץ, אך לבסוף הצליחה להעמיד סגל צעיר ואלמוני בתקציב מינימלי. היא נחשבת לקבוצה החלשה ביותר בליגה והגיעה למשחק באשדוד כשהיא מחזיקה במאזן של 4 הפסדים מ-4 משחקים.
האדומים חסרו את דניאל בורחל ולישי ביטון הפצועים.

הרכב הפועל אדומים אשדוד:
גיא סאלם, פיטר אליאס, רוי עמוס, פיליפ חאיכ, סתיו ישראלי, מוחא באדיר, עדן בן מנשה, אבירם ברוכיאן, עידן שריקי, אדי אדרי, משה בן לולו.

החל מהדקה הראשונה של המשחק, האשדודים לחצו את שערה של האורחת מקרית גת במטרה להשיג את שער היתרון. אחרי המון החמצות רשלניות של השחקנים באדום, בדקה 43 הגיע שער היתרון המיוחל כאשר בעיטה של משה בן לולו פגעה בשחקן הגנה של היריבה, מה שהטעה את השוער וגרם לכדור להיכנס פנימה.
1-0 הפועל אדומים, זוהי הייתה גם תוצאת המחצית.

הקהל האדום חוגג. צילום: מדיה אדומים אשדוד

4 דקות מפתיחתה של המחצית השניה, בן לולו מצא את עצמו מול השער ושיגר פצצה שעלתה מעל השוער של קריית גת וירדה אל הרשת, 2-0 לאשדודים.

משה בן לולו. צילום: מדיה אדומים אשדוד

בדקה ה-53 הגיע השער היפה ביותר במשחק, הרמה מהצד הגיע לברוכיאן שכבש בבעיטת עקב אדירה מהאוויר, שער בסגנון כריסטיאנו רונאלדו, עוד שער לפנתיאון מהמאסטרו של האדומים, אבירם ברוכיאן, ו 3-0 זוהי כבר תבוסה.

חיים לוי החליט להוריד הילוך ועשה חילופים כדי לתת לשחקני המפתח מנוחה. הקבוצה שמרה על היתרון המבטיח וניצחה 3-0.

החגיגות בסיום. צילום: מדיה אדומים אשדוד

לאחר 5 מחזורים, האדומים של לוי עם שלושה נצחונות ושתי תוצאות תיקו, נמצאים במקום הרביעי בטבלה עם 11 נקודות ומחזיקים במאזן שערים של 6-0, זאת אומרת שהשוער גיא סאלם עדיין לא הוציא כדור אחד מהרשת לאורך כל העונה במסגרת הליגה.

השבועיים הקרובים יהוו את המבחן האמיתי עבור הפועל, שתתארח אצל נורדיה החזקה בשבוע הבא בירושלים, ובשבוע לאחר מכן תארח את הפייבוריטית הברורה לעלייה לליגה הלאומית- הפועל מרמורק.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר