לחמני ו עו"ד אופיר לסרי. צילום: מטה אשדוד תנצח
לחמני ו עו"ד אופיר לסרי. צילום: מטה אשדוד תנצח

שונתה שיטת חיוב קבוצות הספורט בעיר

מעתה והלאה, תשלום הקבוצה בגין שימוש במגרשים לא יעלה על 15 אחוזים מכלל התקצוב העירוני של אותה הקבוצה. הישג לסיעת "אשדוד תנצח" שהגישה את הבקשה לשינוי שיטת החיוב

פורסם בתאריך: 6.10.19 20:05

     

הישג גדול לסיעת "אשדוד תנצח".
בעקבות בקשתו של עו"ד אופיר לסרי, שונתה שיטת חיוב קבוצות הספורט של העיר בגין שימוש במגרשים, בכל ענפי הספורט. מעתה והלאה, תשלום הקבוצה בגין שימוש במגרשים לא יעלה על 15 אחוזים מכלל התקצוב העירוני של אותה הקבוצה.

יו"ר סיעת "אשדוד תנצח", אלי לחמני:

"גאה לספר הבוקר על הישג נוסף של סיעת "אשדוד תנצח" ובשורה ענקית לספורט באשדוד. בעקבות בקשתו של עו"ד אופיר לסרי שונתה שיטת חיוב הקבוצות בעיר בגין שימוש במגרשים, בכלל הענפים.

כידוע, בשנה האחרונה מחויבות הקבוצות על פי תמחור עלות אחזקת המגרשים – מצב בו בפועל החיובים פגעו בצורה משמעותית במצבם הכלכלי של הקבוצות – ולמעשה צעד כזה עיקר את התקצוב העירוני.

על פי חישובים שערך עו"ד אופיר לסרי, אשר קדמו לבקשתו בסוגייה, העלות ששולמה לקבוצה הייתה מעבר לתקצוב עצמו – כאשר בממצאי הבדיקה עלה כי הפגיעה נעשתה בעיקר כלפי הקבוצות הקטנות.

על פי הצעתו של עו"ד אופיר לסרי – שהתקבלה על ידי מועצת העיר – עלות חיוב המגרשים בכל השנה לקבוצה לא תעלה על 15% מכלל התקצוב העירוני של הקבוצה!!!

שאפו גדול לאופיר, וכאמור בשורה גדולה לספורט באשדוד."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר