ערב פתיחת עונה. מכבי אשדוד

כדורסל: מכבי אשדוד פותחת עונה

פורסם בתאריך: 19.9.19 16:38

     

מאות אוהדי מכבי אשדוד הגיעו ביום שני לערב פתיחת העונה שאורגן על ידי הנהלת המועדון והתקיים זו הפעם הראשונה בקנה מידה שלא מוכר בעיר.

האוהדים הרבים הצביעו ברגליים ובאו להכיר, לתמוך ולעודד את שחקני הקבוצה, כמעט כולם שחקני רכש חדשים. בלטו בנוכחותם ילדי מחלקת הנוער, שהפסיקו את האימונים ובאו לפרגן לקבוצת הבוגרים, והוריהם.

הערב החל בהצגת השחקנים, ולאחר מכן עוזר המאמן דניאל גוט וכמובן הקפטן והכוכב החדש של הקבוצה ליאור אליהו נשאו דברים וקראו לקהל הרחב לבוא ולעודד את הקבוצה במהלך כל העונה.

האוהדים וילדי מחלקת הנוער הסתובבו בין שחקני הסגל, שוחחו והצטלמו עמם. במקום הוצבה עמדה למכירת מינויים, ותור ארוך השתרך לקניית מינוי.

האירוע התקיים בחסות מסעדת ארמיס בחוף לידו בהנהלת רונן ורומן הבעלים שתרמו את המקום לטובת המועדון. בלט בהיעדרו מאמן הקבוצה בראד גרינברג, שלא הספיק להגיע בגלל עיכוב בטיסה.

מכבי אשדוד בכדורסל ממשיכה להתכונן לעונה החדשה של ליגת ווינר סל, שתתחיל בחודש אוקטובר, וממשיכה להרשים במשחקי ההכנה. האשדודים נפגשו למשחק הכנה עם נס ציונה, וכבר במחצית הובילו 43:38.

במחצית השנייה הצהובים ברחו ליתרון דו ספרתי ולבסוף ניצחו בתוצאה 102:83. הכוכב החדש של הקבוצה ליאור אליהו הגיע עם ציפיות גדולות אל הקבוצה, ובינתיים במשחקי ההכנה הוא אכן מממש אותן. הפאוור פורוורד הוותיק תרם 20 נקודות ואף הוריד תשעה ריבאונדים.

בשישי הקרוב מכבי אשדוד תחל את העונה מול הפועל תל אביב בגביע ווינר. האשדודים יצאו למשחק החוץ עם המאמן בראד גרינברג שחזר מסין השבוע.

ליאור אליהו עם מעריץ

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר