עירוני פתחה את הליגה בניצחון

העולה החדשה לליגה א’, עירוני אשדוד, פתחה את העונה בניצחון במגרש הקשה באזור. במוצאי שבת עירוני מארחת את חולון

פורסם בתאריך: 19.9.19 22:32

העולה החדשה לליגה א’ דרום, מכבי עירוני אשדוד, פתחה את העונה באופן רשמי ועשתה זאת בהצלחה. הצהובים יצאו למשחק חוץ במגרש קשה מול הפועל אזור.

הרכב עירוני אשדוד: גל אנגלשטיין, עומרי מנשה, מאור זוהר, דסאליי טגנייה, יואל גנון, שי ביטון, יגל בלאיש, תומר בן חיים, עידן חג’ג’, גיא עובדיה, אושרי טוויל. המשחק נפתח במגרש באזור לעיני 400 צהובים שעשו את הדרך מאשדוד.

     

בדקה ה—30 שי מאור כבר ביצע חילוף ראשון, כשהכניס את הבלם שגיא כהן במקומו של הקשר האחורי שי ביטון על מנת לשחרר את מאור זוהר, שתפקד כבלם, לשחק בעמדתו הטבעית — קשר אחורי, ועל הדרך לשחרר את השחקן היצירתי ביותר בקבוצה, תומר בן חיים, למשימות התקפיות.

חמש דקות לאחר מכן מאור זוהר ניצל ערבוביה ברחבה ובעט את הכדור אל הרשת של השוער המקומי בבעיטה חדה מחוץ לרחבה. עירוני עלתה ל—1:0.

גם במחצית השנייה לא ראינו כדורגל גדול של שתי הקבוצות. אזור ניסתה לחזור אל המשחק, אך משחק לחימה של הצהובים של שי מאור השאיר את לוח התוצאות על 1:0 אשדודי, ועירוני חזרה לאשדוד עם שלוש הנקודות.

לאחר פתיחת עונה נהדרת עבור שי מאור וחניכיו עם ניצחון 2:1 בגביע המדינה מול כפר שלם וניצחון בכורה בליגה א’, 1:0 במגרש הקשה באזור על הפועל המקומית, הצהובים יארחו במגרש הסינטטי באשדוד את ירמיהו חולון למשחק ביתי ראשון במסגרת ליגה א’. מי שימשיך להיעדר בעירוני הוא החלוץ המורחק הישאם אזברגה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר