מאור אלשווילי ועמית גואטה עם הפרסים

עיר הנוער

מ.ס הביסה את גדנ”ע יהודה

פורסם בתאריך: 19.9.19 22:22

     

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, שנחשבה בעשור האחרון לאחת מהטובות בארץ, פתחה את העונה בליגה השנייה במחוז הדרומי כמובן. האשדודים הביסו את גדנ”ע יהודה במגרש הסינטטי באשדוד בתוצאה 4:0. יוני סיסאי, חמזה מוואסי, עוז בילוי ואדיר לוי כבשו את השערים.

גם נערים א’ של מ.ס החלו את העונה בניצחון יוקרתי בתוצאה 3:2 על מכבי ת”א במשחק שנערך במגרש המכללה באשדוד. את השערים לזכות מ.ס כבשו נועם מויצ'ה, אושר אליהו, גיא יצחקי (שער ניצחון בדקה ה—96).

נערים ב’ של מ.ס אשדוד אירחו את הפועל תל אביב במגרש המכללה באשדוד ונפרדו ממנה בתוצאה 2:2. את השערים לזכות האשדודים כבשו איתי שוקרון ונתן טשלה.

הפועל אדומים אשדוד: קבוצת הנוער של האדומים נכנעה בתוצאה 2:1 לבני לוד. את השער לזכות האשדודים כבש חיים בייה.

מכבי עירוני אשדוד: קבוצת הנוער של הצהובים מאשדוד גברה על בני יהוד בתוצאה 3:1. בן בוקובזה, שנכלל העונה גם בסגל קבוצת הבוגרים, כבש צמד. סאן מיראל הוסיף.

כבוד נוסף למחלקת הנוער הצהובה. בטקס שנערך במשרדי ההתאחדות לכדורגל שחקן הנוער של עירוני אשדוד, שנכלל לעיתים גם בסגל הבוגרים, מאור אלאשווילי, קיבל את תואר השחקן ההוגן של ליגת הנוער בעונה שעברה.

עמית גואטה, הקפטן של קבוצת נערים א’, קיבל את צלחת האליפות של הקבוצה, כזכור, קבוצת נערים א’ של הצהובים מאשדוד זכתה באליפות בעונה שעברה.

נערים א' של מ.ס חוגגים ניצחון בדקה ה—96

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר