בן-אל אדרי יושאל לאשקלון. צילום_ מדיה מ.ס אשדוג

בראשון: מ.ס תארח את באר שבע

באשדוד מעודדים מהמהפך הדרמטי במשחק האימון מול יפו השבוע, אבל באר שבע זה סיפור אחר לגמרי

פורסם בתאריך: 12.9.19 15:14

     

לאחר פגרת הנבחרות מ.ס אשדוד צפויה לארח יריבה דרומית אחרת: הפועל באר שבע החזקה. המשחק ייערך ביום ראשון בערב באצטדיון הי"א באשדוד.

אשדוד מגיעה לאחר ניצחון ביתי גדול (2:1) על הפועל תל אביב, וכך גם באר שבע, שהביסה במשחק ביתי את הפועל חדרה בתוצאה 3:0. מ.ס מגיעה כאנדרדוג, אך תקווה כמובן להפתיע ולנצח במשחק.

ובינתיים באשדוד יכולים להיות מעודדים ממשחק האימון שקיימו ביום שני השבוע. רוני אוואט לא נתן לשחקניו לנוח וקבע משחק מול קבוצתו בעונה שעברה: מכבי קביליו יפו מליגה א’.

יפו הגיעה לאצטדיון הי"א בלי רגשי נחיתות וכבר הובילה על הקבוצה האשדודית מליגת העל בתוצאה 3:0 (!).

אך לאחר שמ.ס אשדוד התעוררה, פערי הרמות האמיתיים התגלו, והאשדודים הפכו את התוצאה ל—4:3 בקאמבק אדיר. את השערים לזכות האשדודים כבשו דין דוד, שלומי אזולאי ואוהד רבינוביץ’ עם צמד, שככל הנראה קנה את מקומו בסגל של הקבוצה לעונה הקרובה לאחר שהיו לבטים אם להשאילו.

בתוך כך, לאחר שיחה בין בן-אל אדרי למאמנו רוני אוואט הוחלט כי הבלם יעבור בהשאלה להפועל אשקלון, יצבור דקות משחק העונה בקבוצה מהליגה הלאומית ובתום העונה ישוב לסגל של מ.ס אשדוד, שבשורותיה האריך חוזה לארבע עונות בקיץ שעבר. אדרי (22) הופיע שמונה פעמים במסגרת הקבוצה הבוגרת בעונה שעברה, מהן חמש בהרכב.

 

ואילו אחד משחקני העתיד של המועדון, שאף נחשב לאחד מהשחקנים החשובים לאורך השנים האחרונות של הנבחרות הצעירות של ישראל, יוני סיסאי, האריך את חוזהו במ.ס אשדוד לחמש שנים.

יוני סיסאי ימשיך במועדון. צילום מדיה מ.ס אשדוד

מהמועדון נמסר: “דור העתיד של המועדון, שחקן הבית המוכשר שלנו, יוני סיסאי, חלוץ נבחרת הנוער, חתם על חוזה לחמש שנים ויישאר במשפחה עד לשנת 2024”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר