קבוצת הנוער תשחק בליגה הארצית. צילום מדיה אדומים אשדוד

עיר הנוער

הנוער האדום עלה לליגה הארצית

פורסם בתאריך: 12.9.19 15:04

     

מחלקת הנוער של הפועל אדומים פותחת את עונתה הרביעית תחת ניהולו של איתי דזיקובסקי ובעזרתו של דוד ג’יאמי. מחלקת הנוער העונה תכלול חמש קבוצות. קבוצת הנוער תשחק בעונה הקרובה בליגה הארצית לאחר שזכתה כקבוצה הסגנית הטובה ביותר בעונה שעברה בעזרתו של המאמן רונן איטח. את קבוצת הנוער יאמן העונה דוד יפת ועוזרו יהיה רועי אברהם. קבוצת הנוער של האדומים היא קבוצת הנוער שתשחק בליגה הגבוהה ביותר מבין כל האשדודיות (חוץ ממ.ס אשדוד כמובן, שתשחק בליגת העל).

עוד במחלקת הנוער: נערים ב’ בהדרכתו של יוני פרץ שמתחיל עונה רביעית במועדון; נערים ג’ בהדרכתו של יוסי עזור, שאימן במחלקת הנוער של בני אשדוד בשנתיים האחרונות; ילדים א’ בהדרכתו של קובי לוי; וקבוצה חדשה שקמה העונה במחלקה— ילדים ג’ בהדרכתם של שמוליק כהן וכפיר אלמליח.

בנוסף, יעבדו העונה במחלקה מאמן הכושר יניב ברק, שמתחיל עונה שנייה במועדון, ומאמן השוערים המוערך אסף רז, שהוא גם שוער פעיל בבני לוד ועובד גם במחלקת הנוער של נס טוברוק.

נוסף לכך, בית הספר לכדורגל בניהולם של כפיר אלמליח ושחקני הקבוצה יאיר אזולאי ועידן שריקי ימשיכו לפעול ולהקנות לילדים את היסודות הבסיסיים של הכדורגל. כבר השנה קבוצת ילדים ג' הצעירה תהיה מורכבת ברובה משחקנים שהיו בבית הספר לכדורגל, ועובדה זו מעידה על החיבור החשוב שיש בין בית הספר לכדורגל למחלקת הנוער של המועדון.

כחלק מפעילות המועדון כתרומה לקהילה האדומים ימשיכו לעונה שנייה של שיתוף פעולה עם פנימיית נווה גלים, שיתוף פעולה שמתבטא בכך שהמועדון מקנה לפנימייה מאמן פעמיים בשבוע לטובת הילדים. בנוסף, הילדים המצטיינים מהפנימייה ייכנסו לקבוצות הליגה של המחלקה.

מנהל מחלקת הנוער איתי דזיקובסקי מסר: “בתחילת העונה שעברה הצטרף הבעלים רוני חג’ג’ למועדון, והוחלט לתת יותר דגש במחלקת הנוער מבחינת כלים, ולצורך כך צורף חיים כהן מאמן הנבחרות הצעירות של ישראל להיות המנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

“שחקנים עלו להתאמן עם הבוגרים וחלקם גם שיחקו, ובעקבות ההצלחה שני שחקני נוער של המחלקה יהיו העונה שחקני סגל בבוגרים באופן קבוע — אפק אזולאי ואלעד ארר. השאיפה שלנו היא שבעוד ארבע—חמש שנים נתחיל לראות את הצעירים הכישרוניים בקבוצה הבוגרת של המועדון. והכי חשוב — שתהיה לילדים עונה מהנה ומוצלחת גם בתחום הכדורגל וגם בפן האישי, בלימודים ובהתנהגות”.

אפק אזולאי כובש במדי הבוגרים בדו קרב הפנדלים מול שעריים. צילום מדיה אדומים אשדוד

בתוך כך קבוצת הנוער של האדומים פתחה את העונה עם משחק חוץ במסגרת גביע המדינה מול מכבי יבנה והפסידה בתוצאה 7:2. את השערים לזכות אשדוד כבש אפק אזולאי, ששיחק גם בקבוצה הבוגרת השבוע נגד מכבי שעריים וכבש בדו-קרב הפנדלים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר