קהל הצהוב בסינטטי. צילום מוטי קדוש

אברה קדברא

לאחר שכפר שלם כבשה בדקה ה-89 שער שוויון שכפה הארכה, המחליף יוסי אברה הכריע את המשחק לטובת הצהובים במסגרת טורניר גביע המדינה. בשישי עירוני במשחק ליגה ראשון

פורסם בתאריך: 12.9.19 14:57

     

עם רוח גבית בשל ההודעה על תמיכת משפחת אבו במועדון, מכבי עירוני אשדוד פתחה רשמית את עונת 2020/19 עם משחק בית מול הפועל כפר שלם במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה.

הנהלת עירוני אשדוד החליטה על כניסה חינם ועל שעה נוחה בערב יום ראשון, צעד שמשך כ—1,000 צופים למגרש הסינטטי ברובע ב’.

נוסף לאוהדי הקבוצה, נכחו ביציעים אשדודים שבאו ליהנות מכדורגל וחובבי ליגה א’ שהגיעו מחוץ לעיר, בהם גם מאמני קבוצות בליגה שבאו להתרשם משתי הקבוצות, כמו מאמנה של נורדיה ירושלים ארז בנודיס.

עירוני פתחה עם גל אנגלשטיין בין הקורות, בהגנה עם עומרי מנשה, מאור זוהר, דסאליי טגאנייה ויואל גנון. את חוליית הקישור הרכיבו שי ביטון, יגל בלאיש ותומר בן חיים ובהתקפה פתחו עידן חג’ג’, גיא עובדיה ואושרי טוויל. מי שנעדרו מהסגל של שי מאור הם עומרי כהן הפצוע והישאם אזברגה שסוחב הרחקה עוד מהעונה שעברה.

הפועל כפר שלם, שחזרה לפני יומיים ממחנה אימונים בחו”ל, עלתה עם הרכב משני וללא המאמן עומר פרץ, שמורחק עוד מהשנה שעברה וישב ביציע.

אוהד קדוסי, סער קלדרון, אלמוג אוחיון, יאיר שפונגין, סתיו זלאיט ואפילו השוער הראשון ירדן קרישטול לא פתחו בהרכב.

עירוני ניצלה את ההרכב החלש של האורחת ועלתה ליתרון 1:0 בדקה ה—20. גיא עובדיה הגיע טוב לכדור שהוגבהה לעברו מאגף ימין ונגח אל הרשת.

במחצית השנייה כפר שלם שלטה שליטה מוחלטת במגרש ותקפה ללא הפסקה את השער של אנגלשטיין. בדקה ה—89, לאחר לחץ והחמצות רבות, מאור זוהר נגע בכדור רוחב ששרק ליד השער של עירוני ועם שער עצמי השווה את התוצאה ל—1:1.

בדקה ה-112 יוסי אברה, שנכנס כמחליף, ניצל ערבוביה ברחבה והקפיץ את האוהדים הצהובים ביציע כשקבע 2:1 לעירוני אשדוד. עירוני רשמה ניצחון חשוב לביטחון העצמי של השחקנים לקראת פתיחת העונה. בסיבוב הבא בגביע יפגשו הצהובים את אלופת מחוז ליגה ג’ מרכז.

קהל הצהוב בסינטטי. צילום מוטי קדוש

בשישי: עירוני מול אזור

לאחר הניצחון בגביע עירוני אשדוד תצא ביום שישי למגרש באזור למשחק מול הפועל המקומית ותקווה לפתוח גם את הליגה בצורה דומה. אך זה ממש לא הולך להיות קל. הפועל אזור היא קבוצה שתמיד קשה לנצח בביתה.

המגרש באזור נחשב לאחד מהקשים בליגה. הישאם אזברגה ימשיך להיעדר בשל הרחקה.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר