יורם אסרף ובנימין ששון עם הגביע. צילום יאנג אשדוד

קריקט: אליפות חמישית ברציפות לאשדוד

קבוצת יאנג אשדוד אירחה את ירושלים וגברה עליה, מה שהוביל להשגת התואר הנכסף פעם נוספת

פורסם בתאריך: 5.9.19 16:31

     

לא רק שאשדוד נוכחת כמעט בכל ענף בליגה הבכירה במדינה, דבר שראוי לציון, הרי שלמי ששוכח — בקריקט אשדוד היא מעצמה של ממש.

חמש שנים ברציפות מובילה הקבוצה האשדודית הבכירה, יאנג אשדוד, בשקט האופייני לה את הליגה וקוטפת את התואר שנה אחר שנה.

בשבת האחרונה נערך משחק סיום העונה בפארק בן גוריון באזור ב׳, ובו נפגשו קבוצות יאנג אשדוד וירושלים, משחק שבו בעצם האליפות הפכה לסופית ורשמית.

קבוצת יאנג אשדוד מנוהלת בצורה מקצוענית בידי בנימין ששון — נשיא המועדון, אייבי אהרנס — מנהל הקבוצה וחברי הנהלה מקומיים שנותנים את הלב ומצליחים לייצר ללא תקציב משמעותי מועדון מפואר עם מסורת. מדובר בקבוצה מצוינת ומגובשת ומודל לחיקוי עבור הרבה מועדוני ספורט אחרים.

מאמן ושחקן הקבוצה יניב רזפורקר עושה עבודה קשה ומקצועית לאורך כל השנה, מי שמסייע בהובלה הוא קפטן הקבוצה ריימונד אשטון שניחן ביכולות ניהול משחק יוצאות מן הכלל.

כמו כן, בקבוצה משחקים ארבעה שחקנים זרים מוצלחים מאוד כמו אנו, אישרה, ליאו ורושן, המוסיפים המון עוצמה לקבוצה. לצד ותיקים כמו שמוליק מוזס, שי פנקר ויתר השחקנים הצליחה הקבוצה להגיע כמעט לשלמות חברתית ומקצועית.

הקבוצה נתמכת על ידי רשות הספורט העירונית אשדוד וספונסרית הקבוצה חברת סיימן. שיתוף פעולה פעולה הדוק בין מנכ״ל רשות הספורט מר יורם אסרף לבנימין ששון, נשיא המועדון יאנג אשדוד, הם שמביאים את השקט וגם את בסופו של דבר את התוצאות.

במוצ״ש חגגה הקבוצה עם צלחת האליפות במסעדת נמסטה. לאירוע הוזמנו מנכ״ל רשות הספורט יורם אסרף, אלון חזן, הממונה על התחום ההישגי ברשות הספורט, נשיא התאחדות הקריקט ואנשי עסקים התומכים בקבוצה.

קריקט יאנג אשדוד. צילום יאנג אשדוד

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר