מ.ס פתחה את העונה בשוויון . צילום טל אקוקה

שלומי אזולאי: “היינו צריכים לנצח”

לאחר שכבר הובילה משער של אזולאי, מ.ס אשדוד שמטה את היתרון במשחק חוץ מול הפועל חדרה והמשחק הסתיים בשוויון 1

פורסם בתאריך: 29.8.19 19:37

     

עונת 2020/19 יצאה לדרך בשבת עבור מ.ס אשדוד, שיצאה לאצטדיון בנתניה למשחק חוץ מול הפועל חדרה.

בהרכב של האשדודים עלו רועי משפתי, יצחק אספה, טימותי אוואני, ניר ברדע, מונטרי קמאהני, לאונרד אוואסו, פיראס אבו עאקל, שלומי אזולאי, יעקב בריהון, שגיב יחזקאל ושובל גוזלן.

המשחק נפתח לעיני 1,200 צופים. המחצית הראשונה הייתה רדומה, אשדוד, שהייתה הקבוצה העדיפה, עלתה ליתרון 1:0 בדקה ה-30 משער של קשר הרכש, שהצטיין גם במשחקי גביע הטוטו, שלומי אזולאי.
את השער בישל המגן יצחק אספה.

במחצית השנייה הקבוצה ששלטה הייתה דווקא המארחת מחדרה, ובדקה ה-60 זה השתלם לה, כשהחלוץ הברזילאי לוסיו השווה את התוצאה ל—1:1.

בדקה ה-77 בנצי מושל, המחליף שנכנס טוב אל המשחק, הגביה כדור חד לרחבה. שלומי אזולאי הצליח להשתלט על הכדור ובעט לשער, הכדור פגע בשחקנה של חדרה סיסה שעמד על קו השער והלך אל הקורה.
אל הריבאונד קפץ שובל גוזלן, שבעט אל השער, אך סיסה היה שם פעם נוספת כדי להציל את הכדור מקו השער.

כמה חוסר מזל לאשדודים שכבר ראו את שער הניצחון מתקרב. אבל כמעט זה לא מספיק. השופט אוראל גרינפלד שרק לסיום המשחק. רוני אוואט ומשה אוחיון פותחים את העונה בשוויון 1:1 מול חדרה.

כובש השער אזולאי היה מאוכזב מכך שקבוצתו שמטה את היתרון שבו החזיקה ואמר לאחר המשחק: “היינו צריכים לנצח את המשחק הזה, היינו טובים יותר, ואני משוכנע שממשחק למשחק נהיה יעילים”.

אזולאי, שחקן המפתח של אשדוד העונה. צילום מדיה מ.ס אשדוד

הקשר ההתקפי שגיב יחזקאל התייחס פחות למהלך המשחק והעדיף לשלוח מסר לאוהדים: “אני חושב שהאוהדים ראו מה עשינו בסוף העונה שעברה, הם נתנו לנו המון ביטחון, ולכן יש מאיתנו גם המון ציפיות העונה. אין ספק שהקהל הוא הכוח העיקרי שלנו”.

דודי תירם חתם

בלם חדש מצטרף לקבוצה של רוני אוואט ומשה אוחיון: מ.ס אשדוד ממשיכה במסע הרכש שלה לחיזוק הקבוצה. האשדודים חיפשו בלם שישחק לצדו של בלם הרכש האוגנדי טימותי אוואני כבר תקופה ארוכה, וכעת הם מצאו: דודי תירם בן ה-25.

דודי תירם, הרכש החדש של מ.ס אשדוד. צילום מדיה מ.ס אשדוד

תירם נדד בין קבוצות שונות בליגה הלאומית, כמו הפועל רמת גן וקריית גת, ואף שיחק בליגת העל לפני כמה שנים במדי הפועל רעננה, אך לא קיבל קרדיט בהרכב הקבוצה. אך בשנתיים האחרונות תירם מצא בית בנתניה וקיבל את הקרדיט תחת סלובודאן דראפיץ’ ושי ברדה.

בעונה הקודמת רשם הבלם 22 הופעות, שבהן כבש שלושה שערים והוסיף בישול. הוא סייע לנתניה להגיע עד לגמר גביע המדינה, ובו הפסידה לבני יהודה.

לאחר שהצטיין בעונה שעברה במדי מכבי נתניה, קבוצת הצמרת הרומנית אסטרה ג’ורג’יו החתימה את השחקן. תירם כבש בהופעת הבכורה שלו במדי אסטרה, אך לאחר חודש בלבד במדי הקבוצה החליט הבלם לעזוב את הקבוצה הרומנית בשל בעיות תקציביות שאליהן נקלעה הקבוצה, וכעת הוא חוזר לליגת העל לחזק את חוליית ההגנה של אשדוד.

“יש לנו בלמים טובים, עדיין היה חשוב לנו בעונה ארוכה להביא עוד בלם עם ניסיון”, אמר אוואט. “לשמחתי”, הוסיף, “דודי הוא אחד כזה. הוא היה קפטן מכבי נתניה בעונה החולפת. תחרות על ההרכב זה דבר בריא, ואני שמח על כך”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר