עירוני הביסה את הכח במשחק מרשים. צילום מדיה עירוני אשדוד

שי ביטון חתם בעירוני, יואל גנון בדרך

ב-8 בספטמבר תארח הקבוצה את הפועל כפר שלם במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה

פורסם בתאריך: 29.8.19 19:31

     

לאחר שאמר בריאיון ל“כאן דרום” בשבוע שעבר: “בסגל הנוכחי של עירוני המטרה היא להישאר בליגה, אלא אם כן יגיעו ארבעה—חמישה שחקנים נוספים ברמה גבוהה”, מאמן הצהובים שי מאור בדרך לחזק את הקבוצה בשני שחקנים חדשים.

הראשון בהם הוא הקשר האחורי שי ביטון. ביטון (25) חתם הקיץ בהפועל מרמורק וכבר שוחרר משורותיה. הקשר גדל במחלקות הנוער של ראשון לציון, הפועל ומכבי באר שבע, שעמה גם עלה לסגל הבוגרים ושיחק במדיה בליגה א’ דרום שבה הוא נודד עד היום. בין השאר שיחק במחנה יהודה, שיכון המזרח וקריית גת, וכעת הוא מצטרף לעירוני אשדוד של שי מאור.

השחקן הנוסף שקרוב לחתימה במועדון הצהוב של אשדוד הוא המגן השמאלי יואל גנון. לאחר שצח בללי ואיתמר אופמן עזבו את הקבוצה לפני שהספיקו לשחק משחק אחד רשמי בשורותיה, עירוני ככל הנראה מצאה מגן שמאלי חדש.

גנון (22) גדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע. לאחר שלא הצליח לעלות לקבוצה הבוגרת בבירת הנגב, עבר למכבי הרצליה ובמדיה שותף בחמישה משחקים בליגה הלאומית. בעונה שעברה שיחק בקריית גת בליגה א’ דרום, וכעת הוא קרוב להצטרף לעירוני אשדוד.

לאחר רצף הפסדים עירוני מתאוששת

עירוני אשדוד פתחה את מסע משחקי ההכנה שלה לקראת העונה הקרובה בצורה רעה עם שלושה הפסדים רצופים: למכבי יפו 4:2, להפועל מרמורק 1:0 ולנורדיה ירושלים 2:0.

הצהובים יצאו השבוע לשני משחקי הכנה נוספים, הראשון נערך בחולון מול ירמיהו חולון המקומית, ושתי הקבוצות נפרדו בתיקו מאופס.

לאחר מכן הגיע סוף כל סוף הניצחון המיוחל, והוא הגיע בגדול. עירוני יצאה לאצטדיון וינטר ברמת גן למפגש מול הכח רמת גן ופירקה אותה בתוצאה 4:1. את השערים לזכות האשדודים כבשו יוסי אברה, חלוץ הרכש אושרי טוויל ושחקן נבחן שהוסיף צמד משלו.

נקבע תאריך למשחק הרשמי הראשון של העונה: אמנם הקיץ של עירוני אשדוד לא שקט בכלל, בקבוצה מקיימים הכנות של לעונה החדשה, משחקי הכנה ומחזקים את הסגל.

אך האוהדים הצהובים מחכים בקוצר רוח לדבר האמיתי, המשחק הרשמי הראשון מול הפועל כפר שלם במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה — וכעת יש למשחק הזה גם תאריך ושעה. המשחק ייערך ביום ראשון (8.9) בשעה 20:45 במגרש הסינטטי ברובע ב’.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר