האם אברהם צ'קול יצטרף לאדומים. צילום ויקיפועל

ברוכיאן יישאר, ומי יבוא?

בצוות המקצועי של האדומים מעוניינים בכמה שחקנים נוספים. הפליימייקר המוערך ממשיך בקבוצה, ועל הכוונת גם צ’קול ומדהלה

פורסם בתאריך: 29.8.19 19:21

     

בצוות המקצועי של הפועל אדומים אשדוד ממשיכים לעבוד על מנת לחזק את הקבוצה. כרגע, לקבוצה אין אפילו מגן ימני טבעי אחד בסגל, והיא פוזלת לעברם של שני שחקנים: אברהם צ’קול ותום מדהלה.

צ’קול (27), שגדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, העביר את רוב הקריירה שלו בליגה הלאומית במדיהן של כפר סבא, שערים, הפועל ירושלים ורמת השרון. המגן הימני אף שיחק כשחקן הרכב בליגת העל במשך שנתיים במדי הפועל תל אביב. בעונה שעברה שיחק בהפועל אום אל פאחם בליגה א’ צפון.

אשדוד, שנמצאת במשא ומתן מתמשך עם המגן, קרובה להגיע לסיכום עמו, ואם יחתום, זו אכן תהיה החתמה משמעותית עבור הקבוצה בעמדה שהיא נואשת להתחזק בה. אם המגעים עם צ’קול לא יבשילו לידי חתימה, באדומים ילכו על אופציית ינון אליהו, ששיחק בעונה שעברה בהפועל עכו תחת חיים לוי.

גם את החלק ההתקפי האדומים שואפים לחזק והם קרובים לסיכום עם שחקן הכנף תום מדהלה, שהיה כוכבה של מכבי שעריים בעונה שעברה וחצה הקיץ את הכביש ליריבה העשירה ממרמורק.

מדהלה (27) לא השתלב כראוי במרמורק, וככל הנראה מעוניין לעזוב לקבוצה שתיתן לו יותר דקות משחק. האשדודים עונים על הגדרה זו. הוא כבש 14 שערים בעונה שעברה במדי מכבי שעריים ובעונה שלפניה 11 שערים.
אם לא יצליחו להחתים את מדהלה בקבוצה, חיים לוי ויאיר אזולאי צפויים לבחון אופציות נוספות לחיזוק ההתקפה, כשאחד המועמדים שהוזכרו בהקשר זה הוא ליאל סספורטס, החלוץ ששיחק בעונה שעברה בקריית גת בהצטיינות.

נוסף לחיזוק הקבוצה בשחקנים מבחוץ, מי שהוחלט במועדון כי ימשיך בוודאות העונה בקבוצה הוא הפליימייקר אבירם ברוכיאן. האוהדים האדומים נלהבים לנוכח בשורה זו ומאמינים כי השחקן בעל הניסיון הרב והטאץ’ המדהים בכדור יכול לחזור לימיו הגדולים ולהוביל את הפועל אשדוד ללאומית.

הקשר ההתקפי שחתם במועדון העונה אדי אדרי אמור לשחק העונה במועדון, אך מכבי קריית גת עדיין מערימה קשיים לגבי שחרורו.

קריית גת כבר הייתה על סף פירוק, ולכן באדומים הרשו לעצמם להציג את השחקן עם החולצה של הקבוצה ולבנות עליו בתור שחקן מפתח באימונים ובמשחקי ההכנה של הקבוצה, שכן אם קריית גת אכן הייתה מתפרקת, אדרי היה משוחרר אוטומטית וחינם לאשדודים.

אך הקבוצה מקריית גת ניצלה ברגע האחרון. כרטיסו של אדרי שייך לה, והיא דורשת מהאדומים דמי השבחה עבור השחקן. באשדוד מקווים להגיע עם הקריית-גתים להסדר בימים הקרובים, וכרגע הכיוון הוא חיובי, והשחקן רוצה לשחק אך ורק באשדוד בעונה הקרובה. אם אדרי לא ישוחרר בסופו של דבר, זאת תהיה מכה אנושה לאדומים, שבנו עליו כשחקן מפתח ותרגלו אותו ככזה באימונים.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר