פותחים עונה. עייש, אזולאי, ואזנה וביטון (צילום: שגיא הרשקו)

מוכנים להסתער

הפועל 'אדומים' אשדוד ערכה מסיבת עיתונאים חגיגית לפני פתיחת העונה ולאחר קיץ מסקרן במיוחד. המאמן פיני עייש: "אני לא מוכן שנשקר את עצמנו, המטרה היא אחת – לזכות באליפות"

פורסם בתאריך: 29.8.17 12:41

     

רגע לפני פתיחת העונה בליגה ב' והמפגש המסקרן ביום שישי הקרוב מול מכבי עירוני שדרות בגביע ערכה הפועל 'אדומים' אשדוד מסיבת עיתונאים חגיגית, שלא הייתה מביישת קבוצה בליגת העל, ביום ראשון האחרון לרגל פתיחת העונה. אל מסיבת העיתונאים הגיעו: מאמן הקבוצה, פיני עייש ועוזרו עמוס וזאנה יחד עם קפטן הקבוצה, יאיר אזולאי, ונציג מטעם עיריית אשדוד, נאור ביטון יועצו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

מאמן הקבוצה, פיני עייש אמר: "אני מאוד אופטימי, עשינו כל מה שביכולתנו, עבדנו במהלך כל הפגרה, העמדנו קבוצה מאוד ראויה". עד כה הקבוצה ערכה שלוש משחקי אימון וניצחה את שלושתם, "בדרך כלל משחקי הכנה לא מעידים על מה שקורה בליגה, יש הרבה פרמטרים שאנחנו מסתכלים עליהם כמאמנים, יש השלכות לתוצאה והתוצאה אכן חשובה אבל לא הכי חשובה, אמנם עשינו שלושה משחקי אימון, אני מצפה בד"כ ליותר, אנחנו מרוצים מהקיים". על המטרות לעונה הבאה אמר: "מדובר פה במותג הפועל "אדומים" אשדוד, אנחנו לא רוצים לשאוף לבינוניות, לפי התקציב, לפי הקבוצה, תמיד יש שאיפה קדימה, השארנו את כל הסגל והתחזקנו בעמדות שהיינו צריכים, אם אנחנו מדברים על חדר הלבשה, נוספה שלישייה (צ'קול, אזולאי וטרבלסי) שכל מאמן היה שמח לקבל, אין ספק שהמטרה היא אליפות, זה מנוגד לאופי שלי לצאת בהצהרות כאלה, אני בעד צניעות אבל אני לא מוכן שנשקר את עצמנו, המטרה היא אחת – לזכות באליפות".

כאשר נשאל האם לקבוצה יש יומרות להפוך לסינדרלה השנה בגביע המדינה אמר: "זה לא יהיה קל, יהיו ימים ורודים ויהיו ימים אפורים, אנחנו מקווים להתגבר ולעמוד במטרות, לגבי הגביע אנחנו רוצים תמיד להתקדם ולהצליח, גם ליריבות שלנו יש רצונות משלהם, אנחנו מקווים להצליח בשתי המסגרות. המועדון הזה בזמן קצר שהוא קיים משתדל להתמקצע בכל תחום, זה לא דברים שרואים בכל מועדון בטח שלא בליגות האלה. אפשר לטעות, זה בסדר, גם המסיבת עיתונאים הזו היא חלק מהתמקצעות, המטרה שלנו היא להתקדם כל הזמן, כל המערכת".

פותחים עונה. אוהדי הפועל אדומים אשדוד (צילום: אורי קריספין)

נציג השחקנים במסיבת העיתונאים, היה לא אחר מאשר הקפטן יאיר אזולאי שחוזר להפועל אדומים אשדוד לאחר 20 שנה אמר: "כמו כל התחלה חדשה, חשוב להתאקלם בליגה הזו, חשוב שנפתח חזק ונהיה קבוצה חזקה, בדרך כלל שרוצים להעפיל ולעלות ליגה, צריך לפתוח חזק וזה יעזור לנו". על סגל הקבוצה הוסיף, "אני חושב שיש חיבור טוב, חבר'ה טובים ומגובשים, לא קשה לראות את זה במשחקי אימון ובכל מקום רואים את החיבור. אם נעבור גם את הרגעים הלא טובים ביחד וזה יחלוף מהר, נהיה קבוצה חזקה וטובה, זה המבחן של קבוצת כדורגל. כמובן שזה לא יהיה קל, יש קבוצות טובות עם שחקנים טובים ונצליח רק בעבודה קשה, אני לא מכיר משהו אחר". אזולאי שמלבד היותו שחקן ישמש השנה כסקאוט של הפועל אשקלון וכמנהל בית הספר לכדורגל, אמר: "שמח לקום בבוקר ולעסוק במה שאני אוהב, נותן משהו ספורטיבי לילדי העיר, עתודה לשחקני כדורגל, אני הולך לתת מענה לכל מה שהצוות המקצועי באשקלון יבקש ממני וכשחקן אני אתן את כל כולי".

עמוס וזאנה, שהחליף את עוזר המאמן עמי ג'רבי שעבר להפועל אשקלון, אמר: "אנחנו חיים ממשחק למשחק ועובדים קשה. הדרבי זה בונוס לשתי הקבוצות במיוחד אם הוא יכריע את גורל האליפות", אמר וזאנה. על כך ששימש בתפקידים רבים בקבוצה, "אני אוהד הפועל מילדות ואני אעשה הכל במועדון הזה, לא משנה מה יגידו לי, אני רוצה בהצלחת המועדון".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר