טרבלסי וטולמסוב. האם חבר מביא חבר? צילום: מוטי קדוש.

אריאל טרבלסי: "לא שולל מעבר למקום אחר, גם לא לאדומים"

האם הסמל הצהוב של אשדוד ילבש אדום? נכון לעכשיו, קרוב מתמיד הרגע שבו אריאל טרבלסי, מכונת השערים, יחצה את הקווים לשורות היריבה. הסיבה? "אני וההנהלה לא שידרנו על אותו גל מבחינת השכר", גילה טרבלסי ל"כאן דרום"

פורסם בתאריך: 8.6.17 09:52

     

לאחר שהעלה אותה לפני שנה מליגה ג' לליגה ב', ואף היה קרוב לדלג איתה גם לליגה א' בעונה האחרונה, אריאל טרבלסי, הכוכב הבלתי מעורער של עירוני אשדוד, עוזב את הבית הצהוב. וצריך לומר זאת, טרבלסי הוא לא עוד שחקן שעוזב, הוא המנהיג והסמל, אשר מזוהה יותר מכל שחקן אחר עם האוהדים הצהובים בשנתיים האחרונות. צריך לזכור כי נוסף לדמות המרכזית והפעילה בחדר ההלבשה, מדובר במוציא לפועל העיקרי של הקבוצה, שכבש בשתי העונות האחרונות לא פחות מ-49 שערי ליגה, ולכן מדובר במכה קשה גם מבחינה מקצועית.
למרות שנתיים מדהימות בצהוב, היה ברור לכול כי יהיה קשה מאוד לשמור את היהלום המלוטש גם בעונה הקרובה, בעיקר לאור התקציב הנמוך יחסית של המועדון. העובדה כי טרבלסי מיתג את עצמו כמכונת שערים וכחלוץ עם קבלות מביאה עמה הצעות מפתות מקבוצות מתחרות שלוטשות עיניים לכיוונו. עם זאת, טרבלסי רצה להישאר במועדון שהוא כל כך אוהב. הצדדים נועדו מתוך מטרה להגיע להסכם הארכת חוזה, אלא שאז התגלו פערים גדולים בין הצדדים, והדבר הכריע את הכף לטובת עזיבה של החלוץ.

לא שולל אף מקום

גורמים מקורבים לחלוץ מספרים ל"כאן דרום" כי לא זו הסיבה היחידה שבגינה בחר טרבלסי לעזוב, וכי לשחקן קיימת בטן מלאה על ההתנהלות הכללית של אנשי המועדון. גם טרבלסי עצמו אישר ל"כאן דרום" כי אכן יש דברים מעבר, אך סירב לפרט. "עזבתי את עירוני כי אני וההנהלה לא שידרנו על אותו גל מבחינת השכר ועוד כמה דברים. אני לא רוצה להרחיב מפאת הכבוד הרב שיש לי למועדון".
אוהדי הקבוצה התקשו לקבל את סיום דרכו של טרבלסי בצהוב. וכעת החשש הגדול של כמה מהם הוא לראות את החלוץ חוצה את הכביש ועושה את דרכו לעבר היריבה העירונית, הפועל אדומים אשדוד. הקולות השבוע גברו לעבר מהלך שכזה, כאשר גם החלוץ עצמו לא שלל את האפשרות. "כל מועדון שיגיש לי הצעה, אני אכבד אותה", אמר ל"כאן דרום". "אחשב את כל הפרמטרים שמתאימים לי ואחליט. אני לא שולל אף מקום, גם לא את אדומים".

עייש מצפה גם לטולמסוב

יש לציין כי פיני עייש, האיש שמחזיק כיום בשרביט האימון של הפועל אדומים, אימן את טרבלסי לפני שנה בעירוני, ומכיר אולי יותר מכל מאמן אחר את השחקן המצוין. העובדה שדניאל טולמסוב נמצא במגעים להצטרף לקבוצת האדומים עשויה לחזק את האפשרות שטרבלסי יצטרף אף הוא לנוכח היחסים החבריים הקיימים בין שני השחקנים. עייש אישר ל"כאן דרום" כי הוא אכן ישמח לראות את השניים לובשים אדום ומצטרפים אליו, ועושה רושם כי המעבר הגדול של הקיץ כבר בפתח.
המועדון הצהוב מסר הודעת פרידה מהחלוץ: "אריאל טרבלסי הוא שחקן ודמות מוערכת במועדון, ונעשו מאמצים גדולים להשאיר אותו בכפוף למגבלות התקציב של המועדון. לצערנו, לא הצלחנו להגיע להבנות, ואנחנו מאחלים לאריאל הצלחה בהמשך הדרך. שמו חקוק על רגעי אושר גדולים בשנתיים האחרונות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר