אוואט ממשיך לחזק את הקבוצה. צילום לירון מולדובן
אוואט ממשיך לחזק את הקבוצה. צילום לירון מולדובן

דודי תירם סיכם את תנאיו במ.ס אשדוד

הבלם ששיחק במכבי נתניה בעונה שעברה סיכם באשדוד ל-3 עונות, הקבוצה מתכוננת למחזור הראשון מול חדרה

פורסם בתאריך: 23.8.19 11:33

     

במקביל להכנות למחזור הפתיחה של הליגה שיתקיים מחר (שבת), מ.ס אשדוד ממשיכה במסע הרכש שלה לחיזוק הקבוצה.
האשדודים חיפשו בלם שישחק לצידו של בלם הרכש האוגנדי טימותי אוואני כבר תקופה ארוכה, וכעת מצאו.

מדובר בדודי תירם בן ה-25.
תירם נדד בין קבוצות שונות בליגה הלאומית כמו הפועל רמת גן וקריית גת ואף שיחק בליגת העל לפני כמה שנים במדי הפועל רעננה אך לא קיבל קרדיט בהרכב הקבוצה, אך בשנתיים האחרונות תירם מצא בית בנתניה וקיבל את הקרדיט תחת סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה.
בעונה הקודמת רשם הבלם 22 הופעות, בהן כבש שלושה שערים והוסיף בישול. הוא סייע לנתניה להגיע עד לגמר גביע המדינה, בו הפסידה לבני יהודה.

לאחר שהצטיין בעונה שעברה במדי מכבי נתניה, קבוצת הצמרת הרומנית אסטרה ג'ורג'יו החתימה את השחקן.
תירם כבש בהופעת הבכורה שלו במדי אסטרה, אך לאחר חודש בלבד במדי הקבוצה החליט הבלם לעזוב את הקבוצה הרומנית בשל בעיות תקציביות אליהן נקלעה הקבוצה, וכעת הוא חוזר לליגת העל, לחזק את חוליית ההגנה של אשדוד.

מאמן הקבוצה רוני אוואט הגיב להחתמתו של תירם: “יש לנו בלמים טובים, עדיין היה חשוב לנו בעונה ארוכה להביא עוד בלם עם ניסיון. לשמחתי דודי הוא אחד כזה. הוא היה קפטן מכבי נתניה בעונה החולפת. למשחק הקרוב הוא לא רלוונטי. ביום ראשון הוא יצטרף לסגל, תחרות זה דבר בריא ואני שמח על כך”.

בתוך כך, הקבוצה מתכוננת לקראת המשחק הראשון במסגרת ליגת העל, שיתקיים מחר (שבת) בשעה 19:00 מול חדרה בחוץ.
אוואט אמר לקראת המשחק: “כולם מתחילים מאותה נקודה. חדרה הייתה בפלייאוף העליון, אצלם בבית. נבוא, נשאף לעשות את הדברים שעשינו. לא רואה שום יתרון לקבוצה מסוימת. נצטרך להיות במיטבנו בשביל לנצח וזו המטרה שלנו."
והוסיף: "אשדוד החדשה לא תחכה להיות הקבוצה שנגררת ומובלת, אלא יוזמת. בכל מקום ונגד כל יריב. החשיבה שלנו היא להבקיע שערים ולשחק כדורגל טוב. יחד עם זאת לא ניפול למקומות שנמעד מבחינת התוצאות. יהיו גם משחקים שנצטרך להפתיע את היריב מבחינה טקטית”

קשר מ.ס ומצטיין הקבוצה בינתיים במשחקי גביע הטוטו, שלומי אזולאי, סיפר: "מבחינה אישית אני מרגיש מאוד טוב פה. איך שהגעתי קיבלו אותי מאוד טוב, הרגשתי ממש בבית. מבחינה קבוצתית, עשינו הכנה טובה. אנשים ישכחו מה שעשינו בחודש האחרון. יש לנו 0 נקודות, רוצים להתחיל ברגל ימין. אנחנו שמחים על כל שחקן שיכול לחזק אותנו. אשדוד יכולה לעשות עונה טובה השנה. אנחנו נראים טוב ומחוברים, למרות שיש קבוצה צעירה. בנינו קבוצה חדשה כמעט מאפס. זה סוג של תהליך, מסתכלים על כל משחק ואין לנו מטרות ארוכות”.
והוסיף: “שהביאו אותי בתחילת שנה, אמרו לי שמצפים ממני להוביל ולהנהיג. זה לא משהו רע. לוקחים את זה למקום חיובי. לא רוצים להיקלע למה שהיה בעונה שעברה, בנו פה עם יותר כוכבים. עבורי זה סוג של אתגר”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר